Hergun ayni ayni seyi yapiyorum. Uyumadan gunesin dogusunu izliyorum. Seviyorum gunesin dogusunu izlemeyi... Daha dogrusu seviyorduk...
Odamin kapisi acildi. Unursamadim.
"Gece hadi kizim biraz uyu " dedi annem. Yine umursamadim. Sadece gunesin dogusunu izliyordum."Yinemi gunesin dogusunu izliyorsun?"diye soru sordu. Aklinca beni konusturmaya calisiyordu ama o olaydan sonra onlarla eskisi gibi degildim, kendimi sucluyordum hem zaten suclu bendim.
"Anne "dedim ona donerek mutlu olmus gibiydi. "Sence Ece bizi izliyor mudur? Sence beni affeder mi? Ecede gunesin dogusunu izlemeyi severdi benimle birlikte izlermi? Hepsi benim sucum onu orada birakmamaliydim. Lanet olsun o degil ölmeliydim. ."dedim sonlara dogru bagirmaya baslamistim.
Annem yanima geldi ve kollariyla beni sardi.
"Şşh o ne bicim soz oyle,Gece kizim bunlar senin sucun degildi, bilemezdin boyle olacagini, Eceyi bulmak icin hala calisiyorlar bulucaklar onu... Aman simdi hadi biraz uyu yarin yeni okulunda ilk gunun "dedi beni teselli etmeye calisiyordu. Buruk bir sekilde gulumsedi. Onunda uzulduginu biliyorum. Annemi uzmeye hakkim yoktu. Zaten yarin yeni okulumda ilk gunumdu. Yeni okula gidecektim cunku eski okulumdan atildim cok kavga etmekten."Özür dilerim anne seni üzmek istememistim ama Eceyi cok ozledim, kokusunu,sesini,gozlerini,gulusunu herseyini... Cok ozledim" dedim annemin boyun girintisine kafami daha cok saklarken.
"Gece Ece senin ikizinse benimde kizim seni anliyorum kaybolmasina, kacirilmaaina alisamasin ama boyle yaparak hem bizi uzuyorsun hemde kendini yipratiyorsun"dedi annem benden ayrilirken.
"Hadi kalk artik uyuman lazim yarin yeni okuluna gideceksin "dedi annem.
"Peki anne"dedim sahte bir gulumsemeyle annem tam odadan cikarken " Seni seviyorum "dedim. Arkasina gulumseyerk dondu.
"İyi geceler canim"dedi. "İyi geceler meleğim "dedim yatagima girerken. Annem odamdan cikti. Bende kendimi uykunun kollarina biraktim.2 SAAT SONRA
Alarmin o igrenc sesini duymamla yatakta sola donerken dusmem bir oldu. Yatagima geri cikmaya calisirken annem odama geldi.
"Gece hayir tekrar yatmiyorsun dogru banyoya hadi"dedi. Bu enerji nerden geliyor yaa... Umursamadsan yatagima tekrar girecekken beni banyoya kadar surukledi. Banyoda beni birakip asagi indi. Zaten uykum kacmisti. Offlayarak elimi yuzumu yikadim. Odama girdim. Dolaptan dun hazirladigim kiyafetlerimi alip giydim. Gozlerime eyeliner ve goz kalemi surdum. Dudaklarima parlatici surup cantami omzuma taktim ve asagiya indim. Annem mutfakta kahvalti hazirliyordu, babam masada gazete okuyordu. Abim heralde gitmisti. Mutfaga girip gunaydinlastik sonra ben arabami alip okula gitmek icin yola ciktim.
En yakin arekadsasim Cereni almak icin onlarin evinin onune dogru surdum arabayi. Zaten bir sokak otede yasiyorlar. Ceren hersetde yanimda oldu. Ecenin olumunde,kavgalarimda hep yanimdsaydi. Zaten okuldan atildigimdadsa yanimdaydi beraber bana kaf atran cocuga daldik sonrada gop okuldan atildijk. Cokta fifi. Cerenide alip yeni okulumuza dogru surmeye baslasim.
Arabam ustu acik kirmizi renkte wishlist... Ceren radyoyu son ses acti,ayaga kalkti vwe sarkiya eslik etmeye basladi bende tabi...Bu Gece Tüm Hesaplar Benden
Bir Kadeh Alana Bir Omuz Bedeva
Bak Nasılda Kandırıyor Kendini
Bir Teselli Ararken insan
Sussun Telefonlar Uyudum Mu Diye Soranlar
Dokunmasın Yalnızlığıma
Kimse Bilmesin Nerde Olduğumu
Sorarlarsa Öldü Dersin
Böyle Gelmiş Böylede Gider
Kafam Senden Bile Güzel
Sarkiya bagira bagira eslik ediyorduk. Okula geldigimizde herkes bize dondu. Umursamayarak okula dogru yurumeye basladik.