O gün ben çok mutluyum çünkü yarın birce akalayı görmeye gidecektik.sabah kahvaltımı ederken ablam geldi ve sana büyük bir mujdem var dedi.bende ablama hemen söylemesini istedim.Ablamda tamam söylüyorum hazırmısın dedi bende evet abla yaa hadi söyle diyerek bağırdım.ablam tamam söylüyorum yarın hane birceyi görmeye gideceğiz ya dedi bende evet nolduuu dedim.Burcenin evinin çok yakınında bir 5 yıldızlı otel varmış dedi.bende eeee ne olmuş o otele diyerek cevap verdim.1-2 gün orada kalacağız hadi kalkta çantanı hazırla dedi.Bende heyecandan havaya zıpladım ve sandalyeyi yere düşürdüm.Hemen odama gidim çantamı hazırlamaya başladım. Yarım saat sonra çantam hazırdı ve tıka basa doluydu.ablamda çantasını hazırlamış.tabikide annem ve babamda geliyoor.anneme arkadaşlarimin yanina gitmek istedigimi sordum.annem tabiki gidebilirsin dedi.bende yola çıktım.arkadaşlarl toplandık ben ilk önce herkese yarın bircemin yanına gidiyoruz dedim.onlar benim için çok sevindi ama sadece suda çok kıskandı dediki aman banane napalım nereye gidersen git hava atma dedi.bende ben hava atmıyorum arkadaşım dedim.sude evine gitti.giderken onu gördüm ağlıyorddu o da birceyi çok seviyor her neyse biz arkadaşlarla baya bi sohbet ettik telefonuma saate baktim saat baye geç olmuş (20.30)ben arkadaşlara yarın erken kalacağım gidio yemegimi yer yatarım dedim ve vedalaştık.eve vardigimda nefis yemekler vardı.ellerimi yıkadım yemğimi yemeye başladım.yedikten sonra herkese afiyet olsun dedim ve lavumaya gidip gene ellerimi yikadim dişlerimi fırçaladım.ve odama gidip pijamalarımı giydim sonra günlüğümü yazmaya başladım.......Yazdıktan sonra baya bi uykum gelmişti yatağıma yattım ve uyudum.