Siis ta jõudis.Istudin autosse ja hakkasin omaette mõtlema...
Täna käis kõik nii kähku.Mind võeti kiiresti uue elustiiliga vastu,Melina kutsus mu enda lõunalauda ja hakkas minuga rohkem suhtlema+ma sain endale sõpru mida mul ennem polnud...Olen tänu emmele ja issile maailma õnnelikum inimene...
Ja siis käis plõks.Ema lülitas mu mõttemulli välja.Ema:Me oleme kodus kullake! Mina:Ok.
Hüppasin autost välja ja haarasin kõrvalistmelt koolikoti.Ma astusin kodu uksest sisse ja võtsin oma Conversed jalast.Kott seljas jooksin üles oma tuppa ning panin koolikoti nagisse.Istusin laua taha ja hakkasin õppima.
•
•
•
•
Olin õppimisega poole peal kui järsku helises mu telefon...See oli võõras number aga ma võtsin vastu.mina:Hallo? Marina:Tsau Emily!See olen mina Marina.
Mina:Marina!Miks sa helistasid?
Marina:Sest ma tulen sinu juurde elama!Me oleme koos sinu ehk meie manpsiga kaubanduskeskuses ja ostsime mulle asju ja ka uue telefoni.Emps ütles mulle su numbri ja siis ma helistasingi.Aga ma pean nüüd löpetama!Tsau'
Mina:tsau!
Ma olin rõõmus kuna mu BEST friend on nüüd hoopis mu õde!Panin telefoni laadijasse ja õppisin lõpuni
•
•
•
•
•
•
..........
Hei!Uus osa valmis.Palun jagage ja soovitage raamatut kuna meil on vähe lugeijaid.
Kui viitsite võiksite panna siia võte ja mõne hea commi!
Misskirjanik!