След това реших да звънна , на Кейт . Набрах и зачаках .
- Ало Кейт . Как си ? - попитах нервно .
- Добре съм .Ти как си Джес ?
- Ах имам много да ти разказвам . Да се срещнем в Starbucks след час .
- Ок .
- ок . - казах и започнах да се оправям . Облякох си къси панталонки , бяло бюстие , плетена жилетка , кафява чанта и кафяви сандали .
- Хей Кейт .
- Здрасти Джес .
- Хайде да седнем и ще говорим . - казах на Кейт и седнахме . Разказах на Кейт всичко , което се случи , а тя седеше и ме гледаше с отворена уста .
- Наистина ли е направил всичко това ? - попита очудено .
- Погледни ме . Приличам ли ти на човек , който се шегува .
- Леле щом е направил това и ти е казал такива неща явно това момче наистина няма да се откаже лесно .
- Знам затова трябва ти да ми помогнеш . - казах колкото се може по-тихо .
- Как очакваш аз да ти помогна . Не знам какво може да направи той . Непредсказуем е , но аз винаги ще бъда до теб . - окуражи ме тя .
- Е пак ти благодаря ти си страшна приятелка .
- Да знам . Е следващата седмица е състезанието .
- Е и ?
- Ами няма ли да участваш ?
- Та аз дори незнам за какво е състезанието .
- Ами това е съствзание само за момичета , които пеят написана песен от тях . Изпълняват я и съдийте оценяват на коя представянето е най - добро . Тя печели екскурзия със случаен ученик до Карибите за една седмица .
- А кои са съдийте ?
- Ами всяка година са различно , но Стайлс винаги е съдия .
Повечето момичета пеят песни за него , любовни песни , но той не се впечатлява , както знаеш .- Значи трябва да впечатля г-н Стайлс и ще се махна от него за седмица .
- Да
- Добре тогава от утре започвам с подготовката . Да видим дали Стайлс ще се впечатли . Само не знам каква е темата .
- Омраза към някого .
- Перфектно .