bölüm 1

71 4 0
                                    

Düşünebiliyor musunuz ? Yarın.ben. Kore ye. gidiyorum ...

Ah ben kendimi tanitmadim değil mi ?

_______________________________________________   :)

Ben beril.  19 yaşındayım 3 ay sonra 20 yaşın da olacağım . Oldukça zenginim daha doğrusu babam zengin ben baba parasıyı yiyen bir kızım .. Annem emel  . Babam ise oktay.. Beni çok severler bir abim var ve kendisi şu bar senin bu bar benim diyen türlerdendir . Abimin adı ise deniz. Ben ne yaptım ne ettim koreye izin aldım üniversiteyi korede okuyacağım .. Kore hayranlığım liseden geliyor .. Şimdi düşündüm de lise zamanın da bana koreye gideceksin deselerdi g*tümle  gülerdim .

__________________________________________________  :)

LİSE  ZAMANI 2 YIL ÖNCE

Sıramız da oturmuş öğretmeni bekliyorduk . Sefanın sorduğu soru ile düşüncelere daldım .

Sefa : hayaliniz ne ?
Derin : zengin koca
Caner : olumm messi olmak varken daha ne istiyim
Ben:hayalim Kore...
___________________________________
İşte o gün en büyük hayalimin kore ye gitmek olduğunu bi kez daha anladım . Verdiğim karar için 1 dakika bile pişman olmadım.

Ve zaman geldi son birkaç toparlama yaptıktan sonra yola çıkacaktım.

Sonunda uçağın yanına geldim abime veda ettim ve koltuğumu aramaya başladım.tam yerime geçiyordum ki salak la karşılaştım ve çok kötü çarpıştık. -ya biraz dikkat etsene!!!! Heyyyy!!!
Beni dinlemeden geçti oturdu.kore liydi. Çok garip giyiniyodu. Yüzü belli olmuyodu. Neyse bende yerime geçiyodum .şu salakla o uzun yolu geçirmek ölüm gibiydi. 1 saat boyunca  birbirimize laf soktuk durduk.aslında bu ses çok benzeyen bi ses ben bu sesi biliyorum. Bu olsa olsa benim tek oppam lee min ho

Arkadaşlar biliyorum çok kısa oldu ama uzatmaya çalışacağım diğer bölümleri

hayalim koreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin