1.Trecutul

92 11 13
                                    

Aveam doar trei ani cand m-au dus prima oara in salonul principal,dar imi amintesc totul cu exactitate.Aceeasi melodie terifianta se auzea in salon,la fel ca azi.Fiecare era ocupat cu cate ceva.Trei doamne fumau si vorbeau despre extraterestrii ce urmau sa le faca reginele lumii, iar un barbat era intins in mijlocul salonului si privea tavanul.Ochii lui erau goi.Nu parea ca se gandeste la nimic.O fetita de zece ani,singurul copil in afara de mine,incerca cu disperare sa isi ascunda lama cu care se taia,insa ei au gasit-o si nu am mai vazut fetita de atunci.

Totul parea normal,cat de normal putea fi salonul unui sanatoriu,insa barbatul de pe podea s-a ridicat brusc si l-a injunghiat cu sange rece pe Steven,barbatul care avea grija de mine.Toti pacientii au inceput sa tipe,iar gardianii l-au imobilizat pe barbat.

Eu nu ii mai auzeam.Inima imi batea mult prea tare,iar atentia mea era concentrata asupra lui Steven.M-am asezat in genunchi,langa trupul lui sangerand.Nu imi era frica sau scarba.Pur si simplu mi-a placut sa il privesc murind,chiar daca era singura sursa de iubire parentala pe care o aveam la Sareclip.

-Nu te teme,fetito!Vei schimba lumea,cand vei iesi de aici.a murmurat cu ultimele lui puteri.

Eu il priveam impietrita.Relizam ,incet,ca nu aveam sa il mai vad pe Steven niciodata.Nimeni nu imi va mai spune :"Noapte buna!",nimeni nu imi va mai aduce jucarii si dulciuri.Am realizat ca sunt singura.

Ochii verzi ai lui Steven au fost acoperiti de pleoapele lui grele.Lacrimi reci imi curgeaau pe obraji si am inceput sa tip.Am tipat cu toata forta plamanilor mei mici.Am strigat,de parca viata mea depindea de aasta.

-Gura,vierme!doamna Sevil a intrat in salon si a tipat,mult mai tare decat mine.

Am tacut.Am privit in adancul ochilor ei albastrii precum gheata.Am inghitit in sec si am tacut,insa lacrimile nu mi se opreau.

Doamna Sevil mi-a dat o palma si a cerut sa fiu inchisa in carcera,asa ca un barbat masiv m-a dus acolo.

Carcera:o camera intunecata cu un pat,lipsita de ferestre,ceas,baie,lumina si aer curat.Mucegaiul acoperise intreg peretele din dreapta patului ,iar paianjenii pusesera stapanire pe cel din stanga.Usa metalica impiedica pe oricine,din afara camerei,sa iti auda tipetele.Eram singura!

Cand am implinit 6 ani,doamana Sevil a angajat un terapeut nou pentru sanatoriu.Era un barbat inalt,brunet,cu ochii intunecati.Il chema Stuart Shepard si am fost prima lui pacienta.

Eram in biroul lui,jucandu-ma cu marginea halatului meu ponosit.Nu il priveam.Nu aveam curaj.El mi-a intins o ciocolata si mi-a ridicat privirea.Zambea,dar nu ma linistea deloc.Zambetul lui era mai infricosator decat al pacientilor,sau cum le spun eu prizonierii,de la Sareclip.

-De ce iti e teama,papusico?m-a intrebat,apropiindu-se incet de mine.

-De nimic.i-am raspuns,desi imi era mai teama ca niciodata.

M-a luat in brate si m-a asezat pe podea,in genunchi.L-am privit de jos,complet nestiutoare.El isi desfacea incet cureaua.

-Ai mancat acadele,nu?m-a intrebat ,iar eu am aprobat incet.

Si-a dat pantalonii jos,impreuna cu boxerii lui gri.A zambit satisfacut si si-a luat,ce consideram atunci un bat din carne, in mana.L-a frecat usor,dandu-si capul pe spate.Am avut instinctul sa tip ,cat ma tineau plamanii,dar mana lui mare mi-a acoperit gura.

-Fi tacuta,bine?Nu vrem sa dispara singurul copil din Sareclip,nu?a intrebat,eu dand din cap negativ.

Si-a luat mana de pe gura mea si a zambit multumit.

-Imagineaza-ti ca e o acadea.Si nu folosi dintiI!a comandat.

Eu am inghitit in sec si mi-am pus gura pe acea parte a corpului sau,nestiind ce inseamna ceea ce fac,insa ma dezgusta complet.Plangeam silentios,in timp ce el gemea de placere.M-am speriat atat de tare,incat l-am muscat.

Ochii lui s-au deschis brusc,iar pumnul lui mi-a lovit obrazul.Am cazut pe burta si am inceput sa plang.Domnul Shepard se imbracase repede.

-Asta patesc fetele rele!a marait.

Doamna Sevil a intrat in biroul lui,fara sa ciocane.M-a privit speriata,apoi s-a uitat la teraupeutul,care a mintit-o ca l-am atacat cu un cutit de deschis scrisori.Asa am petrecut alte patru zile in carcera.

La varsta de zece ani,o minune s-a intamplat in viata mea:Terapeutul Shepard a fost concediat.Unul din paznici l-a surprins incercand sa ma violeze pentru a mia oara.

Cand am implinit zece ani,m-am dus pentru prima oara in birou doamnei Sevil.Am ciocanit incet,la usa din lemn masiv,spunand o rugaciune in gand.Nu stiam daca e o rugaciune reala,dar era tot ce aveam.

Am auzit-o spunand sa intru ,asa ca am deschis usa.Ochii ei de gheata s-au marit,uimirea citindu-se clar pe chipul ei perfect.

-Buna,Sunny!Ce te aduce in biroul meu?m-a intrebat,facandu-mi semn sa ma asez.

Am paasit incet spre biroul ei,sperand din toata inima sa nu o enerveze actiunile mele.M-am cocotat cu greu pe scaunul inalt si am inspirat adanc.Acum e acum!

-Doamna Sevil,eu...nu am parinti?De ce sunt aici?Unde sunt parintii mei?am soptit,continuand sa imi rostesc rugaciunea in gand.

-Parintii tai au fost,de asemenea, pacienti ai acestui centru.Parintii tai erau criminali in serie.Tatal tau a murit imediat dupa ce a lasat-o pe mama ta gravida,iar ea a murit cand te-a nascut.Niciun centru de plasament nu te-a vrut,asa ca ai ramas aici.

Atunci,credeam ca a fost cea mai urata zi din viata mea,dar nu era asa.Cu adevarat,cea mai urata zi din viata mea a fost la 16 ani,cand am cunoscut-o pe fiica doamnei Sevil,Krisa.O blonda inalta,cu ochii mamei ei,frumos aranjata si cu haine de firma.Venise sa ii tina locul mamei ei.

Asistenta Stars ne dadea pastilele,ca in fiecare zi,iar eu,ca in fiecare zi,le ingropam intr-un ghiveci din salon.Krisa m-a prins si a inceput sa rada ca o psihopata.

-Deci tu esti Sunny.Jegoasa care s-a nascut aici si care va ajunge o criminala,precum parintii ei.

-Iar tu esti tarfa blonda a doamnei Sevil!am exclamat,ridicandu-ma de langa ghiveci.

Ochii ei s-au intunecat,iar chipul i-a devenit chiar mai rece.Am privit=o direct in ochii,sfindandu-i autoritatea ,pe care credea ca o are.Trecusem deja prin prea multe,ca sa ma las invinsa de o rasfatata.

-O sa regreti asta toata viata ta mizerabila!a tipat si palma ei s-a lipit de obrazul meu.

Tot ce imi amintesc dupa reactia ei e ca am fost inchisa in carcera pentru patru luni si niste zvonuri despre internarea Krisei,pentru ca i-am spart capul cu un ghiveci.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 24, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sareclip:Born insaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum