Uvod -
Emma, osamnaestogodišnja sestra mlađeg 3 godine brata Hayesa, i godinu dana starijeg brata Nasha. Prljavo plava kosa sezala joj je do polovine bedara, a te plave oči poput oceana su očaravale svakoga. On, dobro isklesano tijelo, smeđe oči s tim slatkim pogledom i čokoladna kosa, a osmijeh je nešto najslađe što čovijek može vidjeti. Postat će najbolji prijatelji, a kasnije? Saznat ćemo.
1. Part -
Emma's P.O.V
Ja: Hayeees! Vrati mi moj mobitel! - vikala sam dok sam pokušala uhvatiti svog "dragog" brata dok trči kroz kuću sa mojim mobitelom
Hayes: A-a, ne dok mi ne prizaš da me voliš! - Stao je i okrenuo se prema meni. Ja sam prevrnula očima kada je napravio puppy face. Uff...
Ja: Ma joj ko tebi može odoljetiii... Naravno da te volim! - Zagrlila sam ga jednom rukom oko vrata i privukla ga sebi snažno ga grleći.
Nash: A ja?! - prišao nam je Nash sa tužnom facom. Samo sam ga privukla u zagrljaj.
Ja: Volim vas obadvojicu naajviše na svijetuu! - rekla sam na što su oni rekli ' i mi tebe seko'.
Nakon dugog grljenja smo se 'rastali' i počeli se glasno smijati. (lol nisam mogla gluplje)
Ja: A sad Hayes, vrati mi moj mobitel! - on se samo nasmijao i vratio mi ga. Zahvalila sam se i uputila u svoju sobu. Odlučila sam malo odspavati jer sam bila preumorna danas od "lovljenja mobitela"
...
Probudila sam se jer sam čula nečije kucanje na vratima moje sobe. Digla sam se i otključala vrata, na vratima je stajao Nash.
Ja: Trebaš nešto?
Nash: Večera je na stolu.
Večera?!? Zar već? Zaspala sam u pola 1, a sad je 8. Zar sam tako dugo spavala.
Protresla sam glavu shvativši da je Nash otišao dolje. Te sam i ja sišla popravljajući svoju neurednu frizuru od spavanja. Dok sam silazila, obuzeo me miris makarona sa sirom. Mmm moje najdraže jelo.Hayes: Dobro jutro uspavana ljepotice! - našalio se Hayes, ja sam ga samo prijekorno pogledala na što je odmah zašutio.
Mama: Dobar tek! - rekla je mama kada je postavila hranu na stol.
...
Nash' s P.O.V
Nakon večere otišao sam u svoju sobu. Taman kad sam ušao u sobu počeo mi je zvoniti mobitel. Na ekranu je pisalo :' Cameron '. Osmijeh mi je došao na lice čim sam shvatio tko me zove.
#Ja: Heeey broo!
#Cameron: Heeeeeey!
#Ja: Pa što radiš? Dugo se nismo čuli.
#Cameron: Pa trenutno se spremam. Da, ma imao sam puno obaveza
#Ja: A kuda se spremaš?
#Cameron: Dolazim sutra k vama.
#Ja: STVARNO?!? Jedva čekaam!
...
Još smo malo pričali, te smo se pozdravili i poklopili. Išamo sam do Hayesa da mu kažem za Camerona. Poje Hayesa asam rekao mi te zatim Emmi. Pošto ga je vidjela samo jednom i nije ga mogla upoznati, sutra ću im ti priliku da se upoznaju.
Voljela je nova upoznavanja i uvijek im se veselila kao i sada.
Prije oko 10ak minuta je otišla u klub sa prijateljima. Ja nisam išao jer mi se ne da isto kao i Hayesu.
Gledali smo jos malo televiziju i odlučili otići spavati. Sada je 23:15 sto znači da se Emma neće još dugo vraćati.
A/N
Eh pa ovako. Ovo je moja prva priča na wattpadu i uspješnija od ostalih što znači da dosad koju sam krenula pisati sam stala na po jer mi se nije dalo, ali sad sam nasla vremena noci i tako u to vrijeme pisati nastavke. Eh pa imate oko 510 riječi, mislim dosta za početak jer ipak ne želim da pišem bibliju u uvodu i prvom partu LOL, no što se tiče uslova, stisnite vote i ostavite mišljenje, ne tražim puno samo tri- četiri votea i komentara. Što se nene tiče, sutra oko ponoći objavljujem nastavak možda i prije. I da napomenem bit će i 1Da u priči, ali ne kao bend već nahbolji orihatelji isto i sa Magcon Boysima samo naj prijatelji.Oprostite na gramatičkim greškama!
Stay saxy :*
By: marija_dallas