3.part

667 36 4
                                    

Emma 's P.O.V

Zvala sam sve koje sam poznavala. Biti će ih negdje oko 30ak. Pošto je sada 16:01, a party je u 21:00, odlučila sam sići dolje kod dečki.

"Hejj dečki!" - ugledala sam ih na kauču kako leže i gledaju film. Ovaj put su svi bili u majicama.

"Hej." - odogovrila su mi sva trojica.

"Koji film gledate?" - Sjela sam na fotelju.

"Spy kids." - rekao je Cameron okrećući se prema meni i slatko mi se smješući.

...

Nakon što je film završio bilo je 16:45 h. Netko je pozvonio na vrata. Ček malo, šta gosti ne dolaze u 21:00?? Nash je otišao otvoriti vrata. Kada se vratio, iza njega sam ugledala pet idola. One Direction!

"Pa moji prijatelji su došli u posjetu!" - rekao je Nash

"AAAAAAAAAAAAAA!!" - doslovno sam vrištala i gotovo zaplakala od sreće. Odmah sam krenula prema Niallu jer mi je najdraži. Svi su bili zbunjeni. Tj. Nisu znalu da sam Directionerka osim Diane, Elliee i Lenne. Također su i one Directionerke.

"Directionerka." - objasnila sam im.

" A zašto mi to nismo znali?" - pitao je Hayes sumnjivo. Samo sam slegnula ramenima.

Opet sam zagrlila Nialla najjače što sam mogla. Pustila sam ga da se ne uguši, te mi se nasmijao. Zagrlila sam sve redom i došla kod Harrya, on je mene zagrlio i ja sam njega. Krenuo je da me poljubi u obraz no ja sam slučajno okrenula glavu i poljubio me na blic.

"Ovaj... O-oprosti. Slucajno je bilo." - rekao je Harry dok je mucao.

"Nema veze. Nije namjerno." - rekla sam i bkago se nasmijala. Pogled mi je poletio na Camerona koji je kipio od bjesa i gledao Harrya kao da će ubiti. Što je njemu?

"Ajmo istina izazov!" - predložio je Hayes da ukloni ovu neugodnu tišinu.

"Hajmo!" - veselo sam ciknula.

Hayes je otišao po bocu dok smo mi sjedali u krug. Hayes se vratio sa bocom coca coke i on je prvi zavrtio. Stalo je na Harrya. Hayes ga je upitno pogledao.

"Izazov." - rekao je Harry.

"Stavi si ruku u gaće i drži ga rukom i tako cijelo vrijeme." - govoo je Hayes dok smo mi urlali od smjeha. Harry je izbečio oči i napravio to. Zavrtio je bocu drugom rukom. Stalo je na mene.

"Izazov. " - znam da cu zažaliti , ali izazov je izazov. Vragolasto me pogledao.

"Odi do susjeda pokraj vas i pitaj ga hoćete li se jebati." - ostali su se valjali po podu osim Camerona. Okej čudno se ponaša danas.

"Molim?!? Taj susjed ima oko 50 godina!?!"- vrisnula sam. On se opet vragolasto nasmiješio. Puhnula sam i otišla kod susjeda. Kada sam ga pitala on mi je zalupio vrata pred nosom. Vratila sam se u kuću.

"Iii?" - pitao je Harry sa perveznim osmijehom na licu

"Zalupio vratima. No hajmo dalje."

...

I tako smo igrali dok nam nije dosadilo. Odlulčila sam se spremiti jer party počinje dva sata. Dečki su odlučili ostati na partyu.

Pozvala sam cure da dođu k mene kako bi se zajedno sredile. Nakon pet minuta čula sam zvono

"Ja ću! " - proderala sam se dok sam silazila niz stepenice. Na vratima su stajale Lenna, Diana i Elliee. Pozdravila sam ih i pustila ih da uđu u kuću. Skoro su se onesvijestile kada su ugledale dečke u dnevnoj. Počele su plakati, skakati i vriskati. Dok su se one slikale i grlile, ja sam čekala sa strane i gledala ih. Prišla sam Diani koja se grlila sa Zaynom i krenula prema Niallu, Nash je sjedao na fotelji i smijuljio se curama. Gurnula sam Dianu koja je pala na Nasha što sam i očekivala. Gledali su se u oči te se Diana zakašljala i digla se sa njega dok su mucali od srama. Okrenula se prema meni i značajno me pogledala, a ja sam joj samo namignula. Ona me pogledala kao da će me ubiti.

Just friends or... something more? - Cameron Dallas - (croatian)Where stories live. Discover now