D U A

167 12 0
                                    

Enjoy ^^

Sorry for the typo.

-----

8 : 27 am

"I mean , Park NaNa ?"

Pandangan tajam guru lelaki itu membuatkan NaNa mengangguk tunduk .

"Masuklah , duduk di sebelah Im Ah. Ms Kim raise your hand , please ?" Pinta Chanyeol dan berlalu pergi setelah menumbuk perlahan perut guru lelaki itu .

NaNa mengangguk dan segera bergerak ke tempatnya.

"Wait . We need an introduction ,"

NaNa tersentak , "Pardon ?"

"I say we need an introduction such as where are you from ? How can you get into this school ?"

"Ahh , "

NaNa mengeluh perlahan . Dadanya berdebar , perlahan dia berjalan kehadapan kelas . Setiap langkah yg diambil menyebabkan tangannya berpeluh sejuk . Hatinya berasa geram apabila diminta apabila melakukan perkara ini .

"He-hello , my name is Park NaNa . I-im from Kirin High School . An-and , i'm a scholarship students . That's all."

NaNa memandang setiap reaksi classmatenya , ada yang memandangnya dengan muka simpati dan ada juga menahan ketawa mengejek .Dia segera berlalu ketempatnya .

"Wait a minute ! What's is your parents occupation ?"

NaNa menoleh dan merenung tajam kepada gurunya itu .

"Jual ayam goreng .Waeyo ? Its that important with your subject ?"

NaNa bertanya dengan nada sinis . Namun , ia mengundang tawa teman sekelasnya .

"Ah , ani . I just need err .. to know ..err .. okay , okay . Just sit on your place . Btw , my name is Oh Sehun . Call me Mr Oh ."

NaNa menjeling dan terus duduk di tempatnya .

"Ok , let's continue with our lesson . "

♬♬♬

10 : 12 am

"Erm , NaNa sshi ?"

NaNa menoleh kearah suara yang menegurnya . Comelnya searmate aku ni !

"Ne ?"

"Awak tak nak pergi makan ke ? "

NaNa menggeleng apabila teringat tentang lunch box nya , "Aniyo , kwaenchanayo ,"

"Jeongmalyo ?"

NaNa mengangguk dan tersenyum nipis .

"Keuraeyo , annyeong."

NaNa memerhati Im Ah keluar dari kelas . Selepas itu , dia terus menyiapkan latihan sainsnya .

"Hai , awak !"

NaNa memandang pemilik suara itu dan menunduk hormat .

"Awak buat apa ?"

NaNa tidak menjawab tetapi memandang muka Jungkook .

"Ow, mianhae . Awak tak keluar makan ke ?"

NaNa menggeleng .

"Tak lapar ?"

NaNa menggeleng lagi .

"Nak saya tolong awak ?"

Jungkook saja bertanya . Walaupun dia nampak NaNa menjawab soalan sains itu dengan laju . Sekali lagi Jungkook mendapat jawapan gelengan dari NaNa .

Mata NaNa fokus terhadap latihannya . Dia langsung tidak terganggu dgn renungan Jungkook .

"Yeppo,"

Kata² Jungkook perlahan , namun dapat didengari oleh NaNa . Dia tidak menghiraukannya dan mula mengemas bukunya .

"Awak nak pergi mana ?"

Jungkook turut bangun apabila melihat NaNa yg mahu beredar .

"Cafe ,"

"Waa ! Akhirnya awak cakap juga ! Jom saya temankan awak ,"

NaNa tersenyum nipis dan mencapai lunch boxnya . Jungkook cuba mencapai lengan NaNa namun sempat dielaknya .

"Mian ,"

NaNa hanya mengikut Jungkook bagi mengetahui lokasi cafe . I have no choice !

>>>>

10:19 am

NaNa dan Jungkook jalan beriringan menuju ke cafe mngundang buah mulut pelajar lain,

"Who is she ?"

"Waa ! My Jungkook oppa !"

"Isn't she's a new student ?"

"Jungkook oppa !"

"She looks smart,"

"Kookie oppa~"

"She's pretty . No wonder , Jungkook hyung attract to her ,"

"What ? She's looks like a poop ."

"Horrible,"

Shut your fcking mouth , bitch . I'm not even want him here . NaNa menyumpah dalam kepalanya dan duduk di meja di suatu sudut yg terpencil . Manakala , Jungkook dihadapannya.

"Nak makan apa ? Mari saya belikan ,"

"Aniyo , saya dah bawa bekal ,"

"Keurae , saya beli makanan saya kejap . Sya belikan awak air , ya ?"

Kata Jungkook lalu beredar dari situ , tidak sempat NaNa ingin membantah . Setelah beberapa minit , Jungkook kembali dengan membawa semangkuk jjambong dan 2 jus oren .

"Mianhae , sya taktahu awak suka apa . So , saya beli je minuman yg sya suka ."

"Ah .. kwaenchanayo , "

"Ja mokgo !"

Belum sempat Jungkook menyuapkan makanan ke dalam mulutnya , seseorang memanggilnya .

"Yo , Kookie !"

--

[S] our promise ;  ohsehunWhere stories live. Discover now