Chapter 9

12 0 0
                                    

The Next Day (Halloween)

December's POV 🍍💙💦

I Came To School With My Hair In A Bun , Some Joggers , A Spaghetti Strap Shirt & A Jean Jacket . I Wasnt Sick Anymore , But I Wasnt Feeling Good Either . I Thought He Loved Me , But Yet He Kissed Another Girl . Thats Probably Not The Only Thing They Did Either .
Today Was Halloween & Were Going To Have A Dance . I Dont Really Wanna Go , But Im Going To . I Refuse To Be Sad Over A Nigga Who Dont Give A Shit About Me . The First Person I Saw When I Walked In The Door Was Cory . He Was Standing There With Jaelan & Jeremiah . I Rolled My Eyes & Hugged Jaelan . His Hands Were On My Lower Back . I Saw Cory Get Mad & He Pulled Us Apart . I Rolled My Eyes At Him Again .

"Hey Miah" I Said .

"Stop Calling Me That !" He Semi Yelled While Laughing . Jeremiah & I Were Always Fighting . I Looked Down & Saw We Had On The Same Pants .

"You Stalking Me Now ? Why You Wearing The Same Pants As Me ?" I Said While Smirking .

"Hell Nah . You Stalking Me . Make Me Beat Yo Ass Lil Girl ." He Said . I Just Laughed & Went To Go Buy My Ticket .

"Ayee Cemmy ?" Jaelan Said As I Was Walking Away .

"What Lil Boy ?" I Said Playfully .

"Buy Me A Ticket Too . Ill Pay You Back ." He Said

"Ok Boo." I Said . I Got 2 Tickets & Put Mine In My Pocket . I Walked Back To Jaelan To Give Him His Ticket .

"Thanks ." Jaelan Said & Pulled Me Into A Hug . I Gave Him A Kiss On The Cheek , Just To Make Cory Mad .

"You Dont Have To Pay Me Back , " I Said "Bye Miah ." I Walked Away & Made My Way To My Homeroom Class .

"Damn , What You Do To Her ?" I Heard Jaelan Ask Cory . I Just Smirked & Kept Walking . Once I Made It To My Homeroom , I Sat Down In My Usual Seat & Pulled Out My Phone . I Saw That Jaelan Text Me .

.| J A E 💦❌ | : Thanks Again For The Ticket 😚😏💙

Pineapples 🍍💦 : Anything For You Boo ☺️

.| J A E 💦❌ | : So Wassup With You & Cory ? Yeen Even Speak To Him . Yall Was Just All In Love Yesterday 😕 .

Pineapples 🍍💦 : Fuck That Nigga 💯 .

.| J A E 💦❌ | : Kmsl Damn 😂 . Ok Girl . See Ya At The Dance . Ms.Horton Bitching 😤 .

Pineapples 🍍💦 : Ok Boo 😂 .

I Put My Phone Up , Waiting For Ms.Boyce To Come In . She Finally Made It About 3 Minutes Later & She Turned On Channel One . When Channel One Went Off Kaiya Passed Out Our Journals . When She Gave Me Mine , She Winked & Smiled . I Giggled & Started Writing In My Journal .

Journal Entry

Good Morning Journal ,
Yesterday , After Practice , I Was Sick . I Feel Better Now . We Have A Dance Today . Imaa Be TT ! Im Single Now . I Dont Wanna Talk About It . Imaa Twerk All Day Today . I Have A Crush On Bleep . You Thought I Was Gone Tell You . Kmsl Bye Journal .

I Closed My Journal & Headed My Tiger Task .

"Im Picking 5 People Today . Jalen , Ezzy , Desember , Bryson , & December . " Ms.Boyce Announced . Yes , There Is Another December .

The WorstWhere stories live. Discover now