...era... Riki !!
Cuumm?!? Imi spun eu printre ganduri. Nu se poate sa fie iar el ,zicea ca se multa la alta scoala , de ce a ramas? Off inca un an in care il vad in fiecare zi dar nu pot sa-i spun un cuvant .
Riki este un coleg de al meu inca din clasa a 10-a si tot de atunci sunt indragostita de el . E atat de frumos :x ochii lui ,parul lui ,buzele atat de perfecte si un zambet pur si simplu nu ai cum sa nu te indragostesti.Dar sentimentul nu e reciproc asta ma intristeaza.
Riki: - Buna ziua ,profa!
Profa: - De ce ai intarziat? Astept explicatii!
Riki: -In drum spre scoala ,un caine a incercat sa-mi fure cartea de mate dar eu m-am batut cu el ca sa o recuperez, spune el sarcastic . Toata clasa a inceput sa rada :-))
Profa: -Nu te-ai schimbat deloc ai ramas tot un derbedeu . Treci la loc.
Riki isi trece mana prin par si se indreapta catre ultima banca in care statea . A trecut pe langa banca mea ,nu am avut cum sa nu ii simt parfumul care ma facea sa ma indeagostesc si mai tare de el . Off oare nu ma vede ? Sunt invizibila pentru el :/ .
Orele au trecut , am iesit in curtea scolii impreuna cu Lyly pentru a o astepta pe Mia . A venit si Mia .
Lyly: -Heii fetele , voi aveti chef sa mergeti acasa ?
Mia: -Nuu , eu nu . Sunt singura acasa deci o sa ma plictisesc groaznic .
Lyly: -Eu propun sa mergem in mall , ce parere aveti
Mia: -Super , sunt de acord . Tu ce zici Vanessa ?
Eu: -Ok , sa mergem .
Cand sa iesim de pe poarta scolii am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare.
Acel Riki , "Riki al meu" era cu una bruneta inalta parul lung , machiata la extrem si un tatuaj pe gat cu initiala "R" . In momentul ala am devenit geloasa si foarte trista .
Ma gandeam ce dracu vede la ea . E imbracata ca o c****a si machiata ca un clovn ,in plus are si tatuaje , pff poate genul asta de fete ii plac lui . Off :-(
Am oftat cu voce tare si fetele m-au auzit .
Lyly: -Hei! Esti bine?
Eu: -Nu, mi s-a facut rau . Mai bine ma duc acasa .
Mia: -Bine cum vrei tu ,numai sa stim ca esti bine.
Nu am putut sa mai spun nimic , debia imi stapaneam lacrimile ,si am fugit.
Am ajuns acasa ,si m-am dus direct in camera mea . Am inceput sa plang in hohote pana am adormit , cand m-am trezit era ceasul 20:30 . m-am dus am facut un dush si am coborat jos. Sora mea era la masa si mi-a facut semn politicos sa ma asez .
Numai de mancat nu aveam chef . Am mai stat un pic si i-am zis ca imi e somn . Am pupat-o pe o braz si i-am zis noapte buna. Am urcat sus dar nu imi era somn . Am iesit pe balcon gandindu-ma la ce am vazut azi ..
Am oftat si mi-am indreptat privirea catre strada . Am facut ochii cat cepele la cele vazute . Bruneta cu care era azi Riki se saruta cu un baiat , radeau si pasau o sticla de J&B de la unul la altul. Calr era beata . Nu se poate Riki nu merita asa ceva ,dar cum sa ii spun ,abia ma observa o sa ma creada o mincinoasa :-( .
Am intrat in camera m-am pus in pat si din nou am adormit cu lacrimi .Heii ,buna! Sper ca o sa va placa . Scuzați greselile .Este prima mea poveste , deci nu prea ma pricep . Astept parerile voastre . Multumesc!
CITEȘTI
Iubire neimpartasită
Teen FictionCel mai greu e atunci cand persoana de care esti indragostit/ă te respinge Dar poti face intr-un final acea persoana sa te iubeasca , dar oare e prea tarziu ?