Sabah erkenden uyandım . Annem ve babamın yatağına gittim yoklardı. Koşarak merdivenlerden indim annem ve babam masada kahvaltı yapıyolardı
Annem: prensesim uyandınmı?
Babam : gel kızım kahvaltı yap acıkmışmışsın
Ben dünyanın en iyi anne ve babası benimdir diye düşünüyordum yaşımı sorarsanız 4 - 5 yaşlarında vardım babamın her cumartesi pazar iş tatiliydi beni ve annemi gün boyunca gezdirirdi günümüzü gün ederdi. İyi bir maaşı vardı. Babamın patronu hiç bir patron gibi değildi . Koca göbekli kel bir adamdı ona ona bay göbek dememe hiç kızmazdı beni hep severdi. Kahvaltı masasına oturdum kahvaltının ardindan babam bugün cumartesi kızımı ben nuna park amı götürsek acaba ennesi ennemi olur diye cevap verdi yüzümde her çocuk gibi kocaman bir tebessüm oluştu.*********
Arabaya bindik babam kemerleri bağlayın diye bağırdı kısa bir yolculuktan sonra nuna park ' a varmıştık babam annem ve ben çarpışan arabaya denen bir şeye binmiştik o aletten istediğimizde kalabalığın içinde annem ve babamı kaybetmiştim her yerde onları aradım çok koparmıştım bir yere oturup ağlamaya başlamıştım . Kafamı kaldırdığında annem ve babam bana doğru koşuyordu onlara kocaman sarsıldım. O kadar mutlu oldumki onları hiç bulamiyicam diye korkmuştum . Çok çabuk büyüdüm artık büyük bir kız olmuştum bigün babam suratı asık bir şekilde geldi bana odama çıkmamı söyledi ama ben çok merak ettiğimden kapının kenarına saklandım babam ennemi iflas ettim yarın ev satılı yo sizlere nasıl bakıcam kızımın gelecegine nolcak diye bağırıyordu ardından çekmemeden silahını çıkardı annem her şey yoluna girer diye sürekli bağırıyordu babam silahı kafasına dayadı Annem babamın elinden silahı almaya çalışıyordu . Herşeyi izliyordum Ardından silah sesi evi inletti annemi yerde gördüm Babam yanlışıklada olsa annemi vurmuştu annemmmmmmm odaya koşutun baba sen naaptın diye ağlarken babam kendini vurdu hayatım bitmişti ağladım ağladım onlar yokken hayatın ne anlamı vardiki bende ölümüyüm daha iyiydi.