02.

119 3 0
                                    

Hei people, vandaag is het Justin Bieber concert in Gelredome. Een extra depressieve dag dus, ik was net te laat met kaarten bestellen enzo, en daar baal ik dus ontzettend van.. Iedereen die wel gaat, heel veel plezier! Vooral heel veel genieten want je gaat vanavond wel je idool zien en misschien zelfs ontmoeten. Ik vermaak me wel met Justin Bieber muziek en zorg gewoon dat ik er bij het volgende concert wel bij ben :p. Hier hoofdstukje 2. Lots of love.

-

Mijn ouders komen van boven gelopen en zetten de koffers alvast in de auto. Samen met Cas loop ik nog één keer door het huis. Een traan rolt over mijn wang. Hier is zoveel gebeurt.. Ik had ooit een broer, maar die kon het niet meer aan en heeft toen zelfmoord gepleegd. Mijn wereld storte in. Ik wist niet meer wat ik moest doen.. Mijn vriendinnen hebben me hier vooral doorheen geholpen. Ik heb een aantal keren op het punt gestaan om naar Max, zo heet mijn broer, toe te gaan. Om er een einde aan te maken. En telkens hebben mijn vriendinnen me om gepraat. Nu vecht ik, voor Max. Ik weet zeker dat hij wou dat ik gelukkig ben. Snel lopen we weer naar beneden en ik doe mijn jas aan, pak mijn schooltas en dan lopen we naar buiten. Mijn ouders zitten al in de auto. Nog één keer kijk ik naar ons huis, ons oude huis.. Ik heb geen idee waar ik ga wonen, ja, in Amsterdam, maar in welke straat? I've no idea. Ik ga naast Cas zitten en zet mijn schooltas in het midden. Die hadden we gevuld met wat lekkere dingen, en films, spelcomputers etc. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en mijn vader begint met rijden. Dag huis. Dag Twente. Dag vriendinnen..

-

Part 3 komt eraan, vanavond ben ik weg en ik heb wel zin om te schrijven. Kus

I like ya..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu