diriliş

304 17 5
                                    

Videoyu çok sevdiğim bir watty yazarından aldım kesinlikle videoya bakmalısınız. Yeni kitap inşallah tüm Watty okurlarına hayırlı olsun. Hadi yeni kitap hayırlı olsun! İyi okmalaaar!!!

******************************

Pietro. Benim yüzümden. Benim. Onu koruyamadım. Kardeşimin yanında olamadım. Benim yüzümden.
SIHIELD'ın karanlık teras katında dizlrimi kendime çekip ellerimi bacaklarımın ònünde bağlayıp kafamı dizime yasladım. Sonra sırtımı duvara dayadım. Bu günlerde burası benim gizli yerimdi. Kimse duymazdı, o yüzden hep ağlardım. Seslice. Şu anda bunu yapıyordum.
- ailylemi kaybettim. Artık tek başıma yanlızım.
- wanda.
- sen kimsin?!
- benim. Clint.
- git burdan!
- seninle konuşmalıyım.
- sen benimle bişey konuşma! Lütfen. Lütfen beni yanlız bırakın. Lütfen.
Ben ona git dediğim halde gelip tam karşıma oturdu.
- biliyorum. Benim suçum. Onun yerinde ben olmalıydım. Ama olsaydım onun gibi yaşayamazdım.
Ben kafamı kaldırıp yaşlı gözlerimle on baktım.
- sen iyimisin? O öldü!! Beni böyle kandıramazsın!!!
- Wanda...
- sus! Daha fazla konuşursan ve gitmezsen birazdan ateş topumun tadına bakıcaksın!
- wnanda beni dinle.
- git dedim sana!
- wanda...
- sus ve git!!!!
- pietro yaşıyor!
- ne?
Sesim çok kısık çıkmıştı. Ona bi an inanmıştım galiba.
- sen ne dediğinin farkındamısın?! O öldü! Geri gelemez!
- o zaman gel ve gör.
- sen. Ciddisin.
- Helen'ın labavatuarında yatıyor.
Ben hızla kalkıp Helen'ın odasına gittim. O. O yaşıyordu. Gülerek bana baktı. Ben gülerek hızla yanına gittim.
- Pietro!
- bakıyorumda beni özlemişsin.
- seni kaybetmekten çok korktum. Tanrım, yanımdasın.
- dur daha fazla sarılırsan beni kaybedebilirsin.
- tanrı korusun. Helen Senmi yaptın? Teşekkür ederim.
Deyip sarıldım.
- hayır. Aslında Tony yaptı.
- Stark'mı?
- evet asıl teşekkür ona. Eyer JARVİS'in sonsuzluk taşını alıp ona yerleştirmeseydik. O butda olamazdı. Arkadan duyduğum sesle arkamı döndüm.
- sanırım bana can borcunuz var. Ayrıca teşekkür.
Güllen yüzüm düşmüştü. Büyü yapmak için elimi sıktım ama Pietro elimi yapma anlamında tuttu.
- bizim deyil senin bize can borcun vardı.
- vardı derken geçmiş zamandan bahsediyorsun çünkü vadı derken geçmiş zanan kipi kullandın. Doğrumu? Hem benim sana neden bir can borcum var merak konusu.
- uzun yıllar öncesini hatırlıyormusun?
- geçmiş geçmişte kalmış nasıl olsa. Yani benim için geçmiş yok.
- sen ailemi öldürdün?
- wanda dinle.
- dur Pietro! Annem ve babam senin attığın o bomba yüzünden öldü! Diyer bomba patlamadı. Ama her saniye şimdi patlıycak dedik! Ama patlamadı. Keşke pstlasaydı. Ama patlamadı. Bombada sadece. Stark yazıyordu!
- bak. Gerçekten üzgünüm. Ama ailenle sorunu olan emin olki ben deyilim. Muhtemelen benim tasarladığım silahları alan askeriyedir. Ki bu olmayacağına göre senin sorunun benimle deyil SIHIELD'la. Yada gizli bi örgüt. Fakat ben silahlarımı öyle yerlere satnam. Bi dakika. JARVİS!
-buyrun bay Stark.
- bu olay ne zaman gerçekleşti?
- 21 haziran, 2000
(kafadan atıldı)
- 21 haziran 2000 yılındaki satış belgelerinde o gün hangu frimaya nükleer silah verdik. Yada o tarihe en yakın ne zaman verdik, tara ve bulur bulmaz bana rapor et.
- taranıyor bay Stark.
- sana anlatmak istediğim buydu kardeşim.
- ne yani. Ona inandınmı?
- anlattıkları çok mantıklı.
- birazdan görelim.
- bay stark.
- evet JARVİS.
- bu 2000 yılı 20 haziran SIHIELD'a 20 Nükleer bomba verildi. Bu ilk anlaşmadır. Bu olayla ilgili işinize yarayacak bir bilgi buldum efendim.
- nedir?
- 21 Haziran'da SIHIELD'a terör saldırısı yapıdı efendim. Saldırıda 2 Stark nükleer bomba çalındı. Saldırıdan tam 2 saat sonra maximoff ikizlerinin evine bombalı saldırı yapılmıştır. Saldırıda evin çaprazına düşen bankanın kamerasına silahlı bir adam düşmüştür. Eyer isterseniz hologram olarak yansıtabilirim.
- yansıt.
- aman tanrım. Biz. Bunu görmedik.
- bir dakika. JARVİS zumla ve netleştir.
- HAYDRA.
- bunu hangi gizli belgeden aldın?
- Maximoff ikizleri adlı bir klosörden bay Stark.
- klosör mullanıcısı kim?
- taranıyor...
- benim böyle bir dosyam yok. Boşuna günahımı aldınız.
- bay Stark. Strockerr.
- ama Strockerr bize yardım etti! Bizi nerden bilebilirki?
- belki bi planı vardır.
- bak kaptan. Onların bizimle ne alakası olabilirki?
- deney.
- 10 yaşımızdayken nerden bilebilirki bizim gönüllü olucagımızı?! Bi düşünsenize!
- belki biliyodur.
- nerden bilebilir Natasha!
- wanda. Sakin ol. Ahhh
- Pietro. Pietro iyimisin?
- kaçılın! O yoruldu. Tedavi görmeli. Nerde tartışırsanız tartışın. Ama burda tartışmayın. Dinlenmeye ihtiyacı var.
- ben iyiyim wanda. Beni merak etme.
- yanında olucam.
Ben hızla odadan çıkıp koridorda mutlu bi şekilde yürüdüm. Stark'ın işin içinde olmamasına sevinmiştim. Ama Strockerr kafamı çok karıştırdı.
görevim: intikam...
******************************
Merhaba! Yeni bir fanfic ile karşınızda olmaktan çok mutluyum. Umarım beyenirsiniz. lütfen iyi kötü yorumlarınızı eksik etmeyin hatam varsa òzür dilerim. Vote atmayı lütfen unutmayın. Bilihorum kitaba hızlı giriş yaptım. Kısa oldu. Olaylar su gibi akıp geçti. Eyer bölümler geç gelirse özür dilerim çünkü diyer kitaba yoğunluk veriyorum ama asla 1 aya yakın bi sürelik geç gelmez hani ne olur en fazla 2 hafta. Görüşürüz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yenilmezler: iç savaş/ age of ultorndan hemen sonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin