Rozdzial ten jest bez korekty bo pisze na telefonie wiec przepraszam z gory. Mam nadzieje ze sie spodoba.
***************************
Na imie mam Jasmine. Mam 20 lat. Pochodze z Nowego York'u.
Nie mam tej najblizszej rodziny. Moji rodzice zgineli w wypadku samochodowym gdy mialam 6 lat. Wychowala mnie babcia ktora niestety zmarla gdy mialam 13 lat. Trafilam do domu dziecka. Pozostala rodzina nie interesuje sie mna. Zycie i dom dziecka nauczyl mnie byc zimna suką. Nie mialam nigdy ambicji. Ledwo przechodzilam z klasy do klasy. Stracilam dziewictwo w wieku 15 lat po imprezie. Od tamtego razu jeszcze tego nie robilam ponownie.Skonczylam liceum ogolne. Nie chcialam isc na studia. Nie wiem kim moge zostac. Wynajmuje pokoj gdzie sobie spokojnie mieszkam. Jestem kelnerka.
To jest krotki opis mojego zycia.
******************************
Slysze dzwiek budzika. Wstaje i wylaczam to urzadzenie. Jest godzina 7.30. O 9.00 rozpoczynam prace. Jak zwykle rano szykuje sie, jem sniadanie i wychodze. O 8.45 jestem pod barem. Postanowilam zapalic. Wyciagam swoje fajki po czym zapalam jednego. Biore bucha i patrze na dwoch klocacych sie gosci na przeciwko mnie. Dokanczam papierosa i wchodze do budynku.
- Dzien Dobry szefie - krzyknelam
- Dobry! - usluszalam odpowiedz
Szczerze to nie lubilam swojej pracy. Wolalabym bardziej dochodowa.
Po 7h pracy jak to zwykle ide do domu.
Idac w stone mieszkania zatrzymal mnie pewien mezczyzna ktorego dzis widzialam rano.
- Dzien dobry - powiedzial tajemniczo - mam dla pani propozycje
Patrzylam na niego jak na ostatniego pojeba.
- Slucham? - odpowiedzialam ciekawa
- Chciala by pani zarabiac 6000 dolarow miesiecznie?
- Tak, tylko legalnie - zasmialam sie
- Naturalnie, mam firme, a raczej wytwornie filmow. Tylko ze to sa filmy porno...
- Czyli pan mnie zatrzymal na ulicy proponujac 6000 dolarow miesiecznie poniewaz pan szuka aktorki do filmow porno?
- Tak....
- Szerze teraz zarabiam 2000 dolarow i ledwo wiaze koniec z koncem...
- Moze dam pani numer telefonu i pani sie zastanowi?
- No dobrze...
Zapisalam numer i odeszlam. Powarznie sie nad tym zastanawialam. Widzialam kiedys program o gwiazdach porno i oni zyja sobie w willach. Tez bym tak chciala.
Wrocilam do domu pograzajac sie w myslach dotyczacych tej propozycji....
******************************
Jak sie podoba? Przepraszam ze niema ł i ą ale to bylo napisane na telefonie a komputer jest w naprawie wiec bede musial tak pisac.
Zostawcie komentarze. Mam nadzieje na pozytywne ale krytyke tez przyjme bo chcialbym wiedziec co poprawic. Tak wiec piszcie, gwiazdkujcie i czytajcie.
CZYTASZ
Gwiazda, tylko troche inna...
RandomDziewczyna o imieniu Jasmine chce zostac gwiazda tylko troche inna od wszystkich....