Rozdział 2

9.3K 102 54
                                    

Hej, hej, hej! Rozdzial znowu bez korekty.

***************************

W ten dzien zaspalam do prcy. Wstalam o 8.36 przez to ze nie moglam usnac. W pracy bylam o 9.30. Szef byl wkurwiony. Odrazu mnie wziol na rozmowe bo to nie byl moj pierwszy raz.

- Dlaczego sie spoznilas? - powiedzial surowym glosem

- Zaspalam - odpowiedzialam

- Zdajesz sobie sprawe ze to nie byl twoj pierwszy raz? Jestes strasznie nie odpowiedzialana! Ja place ci 2000 a ty tak na prawde gowno w tej pracy robisz i twoj " wysilek " trwa 7 godzin. Niestety ale musze cie zwolnic.

- I dobrze!!!!!!!! Szczerze to nienawidzilam tu pracowac!!! Jestes zwyklym dupkiem!!!

Wstalam i wyszlam. Moim zdaniem przesadzil. Wie ze jest mi trudno i utrudnia mi zycie. Teraz musialam szukac nowej pracy... Ja pierdole...

Od razu przypomniala mi sie propozycja ze wczoraj. Postanowilam sprobowac i zadzwonilam do tego kolesia. Umowilismy sie ze on przyjedzie po mnie i zawiezie do firmy.

Nastepnego dnia tak tez sie stalo. zaprowadzil mnie do jakiegos biura gdzie byla duza kanapa. Kazal mi siasc i zaczal mnie przepytywac, itd - poprostu normalna rozmowa. Po chwili zaczal mowic o seksie, czy mogla bym robic to teraz i tu itd. Powiedzialam ze tak. Podszedl do mnie i powiedzial zebym zrobila mu dobrze. Napoczatku sie zrazilam ale wkoncy nie byl ona stary, byl umiesniony i szczerze to chetnie bym sie z nim bzyknela. Za 6000 nawet sie oplaca - pomyslalam po czym zaczelam masowac jego przyrodzenie przez dzinsy i powoli czulam jak twardnieje. Nie powiem zrobilo mi sie mokro w majteczkach... rozpielam jego spodnie i uwolnilam jego olbrzywa. Zaczelam masowac a potem wzielam go do buzi. Ssalam go, lizalam zołądz, a ta gdzie nie siegalam nadrabialam reka. Wkoncu doszedl i w swoim gardle poczulam sperme. Byla ciepla i miala niesamowity slony smak. Napalilam sie i masowalam sobie cipke. On odrazu to ujrzal i sam zaczal to robic. Zdjal mi spodnie i lizal moje waginy, bawil sie takze lechtaczka. Bylo mi niezmiernie przyjemnie. Nagle przestal, otworzylam oczy po czym on szybko i mocno weszedl we mnie. Pchal mocno i energicznie co sprawilo ze szybko doszlam. On zaraz po mnie.

Po chwili powiedzial ze jestem zatrudniona...

******************************

Jak sie podoba? Pod ostatnim ujrzalem troche raniaca krytyke mam nadzieje ze bedzie lepiej i ujrze jakies komentarze ;-) przepraszam ze taki krotki to sie zmieni niedlugo.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 28, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Gwiazda, tylko troche inna...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz