Bölüm 3

33 3 0
                                    

Elena: Hayııırrr (Ağlayark eve girmeye çalıştı).

Aynı zamanda evin içinde hiçbir eşya falan yoktu.

Kevin kapını kırmak istedi ama olmadı. Birden kapının üzerindeki yazıyı gördüler. O yazı Elenanın şarksının sözleriydi.

Elena: Aman Tanrım. Benim şarkımın sözleri bu.

Birden kör bir yaşlı kadın eve doğru geldi.

Kadın: Neler oluyor, neden evime girmeye çalışıyorsunuz?

Elena: Arkadaşımın içine girmiş bi ruh diyer arkadaşımı mezara gömüyor.

Kevin: Lütfen kapını açın ve bize yardım edin.

Yaşlı kadın kapıyı açtı. İçeride ne mezar, ne Hilary, nede Lera vardı.

Elena: Ama buradaydılar, tam şurda.

Kadın: Gördüyünüz gibi evimde hiçbirşeyok. Lütfen çıkın evimden.

Elena:Bize yardım edermisiniz. Hem kapının üzerinde benim şarkımın sözleri yazıyor (Ağlayarak herşeyi yaşlı kadına anlattı).

Kadın: Kapıdaki şarkını benim kardeşim yazdı ve yazarken öldü. O şarkıyı kapımdan çıkarırsam bana da lanet bulaşa bilir. Eyer başka biri aynı şarkıyı söylerse, lanet onun yakasını bırakmaz. Lanetin aradan kalkması için şarkıyı 3 kez söylemen lazım.

Elena ve Kevin eve gittiler ve Elena kağıtı alıp şarkını 3 kere söyledi. Birden siyah şeyler Kevinı çevreye aldı ve Kevin yok oldu.

Elena: (Ağlayarak) Keviiinnnnn...

Artık Elena yalnız kalmıştı. Tüm arkadaşları lanet yüzünden ölmüştü. Kadın onları kandırmıştı. Aslında Elena şarkıyı 3 kere söylediyinde lanet daha da büyüdü ve o kadının yerine Elenanın arkadaşları kurban oldu. Birden ev yanmağa başladı. Şarkının sözleri olan kağıtı rüzgar dışarı çıkardı.Elen herşeyin şarkı yüzünden olduğunu anlamıştı. Bunun için şarkı olan kağıdı yaktı...

Şuanda Elenanın 30 yaşı var ve şimdi o tüm dünyada tanınan ünlü bi rock yıldızı. Bugün onun bi konseri var ve sahneye çıkıcak. Yaşlı kadın ona büyü yaptı ve tüm lanetler Elenaya gitti. Şuanda başına geleceklerden haberi yok. Çünkü bu gece onun mezarına gömüldüyü gece olucak.

:-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lanetli ŞarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin