M-am trezit la 6 jumate și am mai repetat puțin pentru teză de astăzi. Of, doamne, nu urăsc nimic mai mult decât matematică...defapt școală.
-Oh, te.ai trezit deja.
-Si mama, pero que TEZA LA MATE!
Tip ca descreierata prin casă, cred ca m.au auzit și vecinii, eh, asta e.
După ce îmi fac ghiozdanul, mă îmbrac în niște blugi negrii cu ținte și un tricou cu un umăr gol, îmi laș părul pe spate și în cap îmi pun o bentiță cu o fundiță neagră cu buline albe.
Ies din casă și cum nu avea să mă ducă mama sau papa,am decis să merg cu skate-ul la școală, n era departe.
După ce era să fac un mic accident la intrarea în școală am mers înainte înspre clasa mea, pe hol m.am intalint cu ele 3, cele mai bune prietene ale mele: Simo, Andreea și Gaby.
-Hey!
Le spun eu, Andreea era pe telefon iar Simo se uita ciudat la mine.
-Ok...dacă mai vi îmbrăcată așa dirigă o să te dea afară de la curs.
-Asta e, o ora pauză!
-Gaby!!!
-Eu!!!
-Ce faci?
-Invat pentru teză, tu ce ai pățit la mâna?
-Am..nimic
Și imi acopăr cumva mâna încât să nu se vadă..
-Ok...știți ca a intrat profa, da?
După ce a spus Andreea, toate am fugi la ușă și am bătut înainte să intram.
-Da?
Se aude vocea profei.
-Ne scuzați că am întârziat.
Spun și pentru toate.
-Nu e nimic. Voi va puteți duce în bancă, Alle, vino mai înspre mine.
-Da?
-Vezi ca diriga ta e supărata pe tine! Te.a văzut cum te.ai îmbrăcat..
-Și ce poate să îmi facă? Doar nu mă trimite acasă...
-Ba cred ca da, uite, dacă vrei, eu te învoiesc ora asta să te duci acasă să te schimbi daca vrei.
-Nu mulțumesc, eu mă simt bine așa cum sunt îmbrăcată.
-Ok, este treabă ta,acum dute în banca.
-Da doamnă Alina.
Nici nu am fost atentă la ce preda profa, eu cu ea suntem vecine și me înțelegem foarte bine, ea preda limbă engleză și eu cu Gaby mereu ne prostim și vorbim în engleză.
-Alle. Poti să îi spui Denisei, cum se spune în engleză "Această pisică este prietenă cu ea"?
-Of course. This cat is friends with she.
-Good job, Alle. Sit down.
După ce m.am pus la loc am mai stat 5 minue și s.a sunat, următoarea ora o am cu diriga. Rahat!
-Alle!
Se aude vocea ei...ah, cea mai curva fata pe care o cunosc. Mă întorc și o vad cu "slugă" ei.
-Da?
-Ce faci?
-Ce vrei?
-Vroiam să îți spun să îl lași în pace.
-Poftim?
-Nu fă pe neștiutoarea cu mine!
-Auzi pisi, eu zis să mă lași în pace până nu te fac praf, nu îmi spui tu mie cu cine să vorbesc sau nu. Și ca să știi ,el m.a băgat în seamă.
Aunci m.am întors dar curva nu poate să reziste și...
-Știi ca nu e frumos să minți?
Și mă trage de păr ca să mă întorc.
-Auzi curvo! Eu zic să termini cu fițele și arfele aste de 2 bani. Nu vezi ca ești cu cacat cu ochi? (Mersi Simo pentru expresie! Spor la citit!).
-Pe cine faci tu curvă?
-Pe tine, nu eu m.am culcat cu tot liceul! Cine s.a culcat cu ea mâna sus!
Tip și arat înspre ea.
-Hm...cam toată școală văd, serios? Și cu îngrijitorul?
-Ai sa mi.o plătești tu, Alle!
-Asta să o crezi tu Diana!
Și a plecat. Mă simt învingătoare!
Și...s.a sunat de intrare
-Oh, cacat! Avem ora cu dirigă
Îi spun Andreei.
-Stiu...
-Alexandra!
Ah e de rău dacă mi.a spus asa
-Da?
-Ce ți.am spus să nu mai vi așa la școală?
-Dar sunt decât niște pantaloni pentru numele lui Dumnezeu!
-Da, dar acei pantaloni sunt împotriva școlii!
-Și ce îmi faceți? Iar mă duceți la director?
-Nu! Te dau afară din școală!
-Dar nu puteți face asta!
-Ba da! Sunt dirigintă ta și pot să fac ce vreau!
-Dar să va dați cu capul de catedră nu puteți?
-Cum îți permiți domnișoară?
-Pur și simplu doamnă! Și dată viitoare când va mi futeți cu cineva, încuiați ușă și spuneți săracului îngrijitor să șteargă după dumneavoastră și directorul!
Maximă i.am dat.o!
-Ioana Alexandra!
-Eu sunt aceea!
-De astăzi nu mai sunteți elevă școlii noatre!
-Ok, puțin îmi pasă...și dată viitoare, fără gemete atât fde puternice
I.am făcut cu ochiul, mi.am luat ghiozdanul și am ieșit din clasa.
-Hey, ce faci?
Mă întreabă el, un miros de mentă îi invaluie nasul și buzele lui parcă mă strigau să le sărut.
-Pai, curvă de dirigă m.a dat afară din școală și "nu mai fac parte din acest învățământ".
Și fac cu degetele în aer ca niște ghilemele.
-Șmecher așa, vrei să te duc acasă?
-De ce nu? Hai!
Și am ieșit din școală cu skate-ul în mâna și el la fel pe lângă mine.
-De cât timp te dai pe skate?
Îl întreb si îl văd cum își scoate o țigare din pachet
-Vrei?
-Dap.
-De când a murit soră mea...adica de la 10 ani...ea avea 15 atunci...eu trebuia sa fiu în locul ei!
Și îi văd o lăcrima cum îi se scurge pe obraz.
-Hey, nu plânge.
Și îl iau în brațe
-Mulțumesc.
-Pentru?
-Pentru ca nu ai fugit când și văzut revolverul ală...
-Ah, știi...eu sunt famirializata cu chestii d'astea...nu e nimic nou
-Da?
-Da...de la vârstă de 5 ani,trag cu pușcă, pistolul...am gras o dată și cu o bazucă! Și cu un Ak-47! Cu ală a fost bestia!
-Hai ca șam ajuns. Ce o să îi spui mamei tale când o sa te vadă ca ai venit așa devreme?
-Îi spun adevărul...
-Tupeista ești...
-Tupeistă o să rămân!
-Ok, hai ca eu mă duc la ore
Și a plecat nu înainte să îmi dea un sărut dulce!Cam atât azi...mai pe seara o să mai scriu un capitol
Bye! ♥ † ★
CITEȘTI
Tu, eu si ea..
RomanceSunt noua, nu la fata nu la fata!!! :)) Sa începem...stiu ca te roade curiozitatea :)) citește! citește! nu vrei..bine...bine