de ware vriendschap

15 0 2
                                    

Het is ochtend. Emma heeft vandaag afgesproken met haar beste vriendin namelijk ook wel bff genoemd Louise. Vandaag gaan ze naar het stad en vanmiddag gaan ze naar de cinema. Naar welkr film ze zullen kijken weten ze nog niet Emma ziet het helemaal zitten. Plots gaat Emma haar telefoon het is Louise. Emma neemt op en zegt: 'hallo ik zie het helemaal zitten hoor voor straks. Ik kan niet meer wachten'. Sorry ik kan niet mee. Emma is wat teleurgestelt en zegt: 'oh zo jammer hoe komt dat wr hadden toch een afspraak'. Sorry echt waar er kwam iets tussen. Pff geen probleem maar we doen dit zeker opnieuw he!!?? Ja natuurlijk!!! Emma legt haar movieltje op tafel en denkt na. Zou ik alleen gaan of toch maar thuis blijven. Ik zal me dag toch niet gaan verpesten zeker omdat mijn vriendin niet kan. Ik ga!! Dag mama tot vanavond. Dag lieverd wees voorzichtig he! doe ik riep ik nog vlug voor ik de deur achter me sloot. Emma neemt debus om naar de stad te gaan. Ze is eogenlijk wat ontgoocheld ze verlangde er zo na. Emma gaat een paar winkels binnen en koopt wat parfume, kleren, sieranden en nog veel meer. Ze gaat een broodjeszaak binnen en bestelt een broodje. Een broodje smos alstublieft. Geen probleem jonge dame dat is dan €2,50. alstublieft en dank u. Smakelijk!! Ze gaat op een vank zitten en eet haar broodje op haar gemak op.

de ware vriendschapWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu