Partea 1 .

61 6 3
                                    


- Scumpa mea , stai jos te rog .
Îmi spune tata în timp ce se așează și el .
- Știu că îți place să îți petreci timpul cu mine la muncă . Dar am fost anunțați că un grup de stundenți va venii la poliție în practică . Și cum sunt la poliția orașului destul de important va trebui să am grijă și eu de un student și să îl învăț mai mult de cât știe .

- Sunt bucuroasă tată . Ii spun zâmbind . Adică băieți .

- Problema cred că este că va trebuii să stea aici .
- Serios ?
- Da .
- Să mâncăm fiecare mic dejun , prânz și cină împreună ?
- Da . Ești ok cu asta ?

Încep să râd . De când mă știu stau cu tatăl mereu singură . Nu am prietenii ceea ce pare ciudat pentru vârsta mea . Mie îmi place . Îl iubesc mult de tot .

- Sunt mai mult de cât ok . O să mi fac prieteni .
- Dic , prieteni . Sunt toți băieți . Poate se ating de fata mea că le tai pulica jos .
- Tatăăă.

Începem să râdem după care ne punem să facem cina împreună . Mereu gătim împreună . Câteodată merg cu el la cazuri și venim acasă și comandăm pizza.
Pot spune că tatăl meu gătește mai bine ca o femeie .
Dacă nu s-ar fi axat pe detectiv cred că ar fi avut un restaurant foarte popular.

- Și când sosește noul "membru al familiei" ?
- Mâine dimineață . Mă voi trezii mai devreme să aranjez camera DE LA parter pentru el . accentuând de la.

Râdem împreună după care punem masa . Mâncăm și spăl farfuriile . După care îmi fac o ciocolată caldă și merg pe terasă unde tata fuma o țigară .
Am luat si eu una din pachet și am aprins-o .

- Cât va sta aici ?
- Ești cam curioasă , micuțo .
Și mă prinde de obraji .
Zâmbesc .
- Păi odată îmi fac și eu prieteni noi .
- Siiiiigur .

După ce fumăm amândoi si îmi beau ciocolata caldă , iau o pungă de pufarine din dulap .
În sufragerie tata citea ziarul .

- Eu merg la somn tatii meu preferat . Dimineață să mă trezești .
- Dimineață abia ajuns băieții după care văd care e norocosul care va locuii cu noi și probabil ajungem pe prânz . Poți dormii liniștită .
- Bine . Noapte bună tată .
- Noapte bună .
M-a pupat pe frunte și am porbit spre camera mea .

Timp de aproape 2 ore m-am gandit cum va fi el .
Va avea părul brunet sau blond , ochii albaștrii sau verzi . O să mă trezesc să fac prânzul .
Dar oare ce voi face ? Dar la desert ?

Am luat leptopul și l-am aprins . Am căutat pe net toate posibilitățile de rețete . Am ales să fac o supică de pui , cartofi prăjiți cu aripioare la cuptor și la desert un tort de înghețată . Sau desertul pot să-l cumpăr .

Pe la ora 1 am stins leptopul .
Am adormit cu gândul la necunoscutul care vine la noi .

Îmi pare rău că acestă parte este atât de scurtă și plictisitoare . Încă nu a început acțiunea , încă .

Nu uitați de o ★ și un comentariu .

I'm in love with a copUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum