Heii , sper să vă placă .
Dimineața m-am trezit la 6 . Aveam niște treabă la o companie și tata trebuia să mă ducă .
Am făcut un duș , mi-am luat o pereche de pantaloni scurti albi și o cămașa roșie și tocuriile roșii cu toc cui . Mi-am pieptănat părul și l-am împletit spic . M-am dat cu creion și cu un ruj roșu . Mi-am luat geanta și am coborât jos .
În bucătărie era doar Chase , făcea cafea .
Îmi las geanta pe bufet și mă așez.
- Unde e tata ? Îl întreb.
- Neața și ție rază de soare . *am râs* . Cei de la poliție au avut neviie de ei la un caz și a zis că trebuie să te duc nu știu unde .Imi pune o cană cu cafea în fața mea , o împing și spun că nu beau cafea .
Mă ridic și-mi fac singură o ciocolată după care mergem împreună pe balcon la o ciocolată caldă .- Și așa ai de gând să vii cu mine ? Ma uit la pantalonii lui pana la genunchi negri si maieul tot negru .
- Da , am zis să mă fac remarcat .Am râs .
- La cât trebuie să fim acolo ?
- 9.
- E 8 . Merg să mă pregătesc .
- Bine .Îmi zâmbește și trage din ochii si pleacă . Ce copil . Încep să rânjesc doar când mă gândesc la ce s-a întâmplat aseară . Aproape a vrut să mă sărute , aww .
Fără să realizez timpul trece prea repede și îl aud cum îmi strigă numele .- Deci mi-ai reținut numele .
Și aproape rămân cu gura cascată . Are pe el o pereche de blugii negri , un tricou alb prin care vezi mai mult de cât e nevoie și converșii negri . Are un lanț cu un fel de cărticică unde scrie ceva dar nu văd ce . Părul proaspăt spălat îi stă dezordonat dar perfect . El e perfect . În mână are geaca de piele .
- Mergem ?
Zâmbesc și spun un da .
Mergem în parcare când aud un sunet total diferit . Deschide portiera unei mașinii mov închis . Un mercedes . Arăta superb pot spune .
- Asta e mașina ta ? Spun în timp ce îmi pun centura .
Aprobă din cap după care o pune în viteză și o tulim .
Gps era pus direct pe adresã ,ceea ce însemnă că tata a fãcut tot A deschis geamul și-a aprins o țigară și a scos mâna pe geam . Trăgând din țigară când își amintea .
Când am ajuns am coborât din mașină . I-am spus că nu va dura mult . El mi-a pus mâna pe spate și m-a apropiat de el dându-mi un sărut fin pe gât . Aș putea jura că lumea s-a oprit în loc pentru câteva secunde .
A rânjit după care am plecat .
Am ridicat banii care trebuiau ridicați de la companie și am pornit spre mașină .Era sprijinit de mașină cu o țigară în mână .
- Așa repede ? 10 minute ?
- De ce nu ?
- M-a sunat Marcus . Te duc în mall după care plec . Are nevoie de mine .
- Și eu vin .
- Ba nu , nu vi .
Spune călcând pe țigară și urcând în mașină .
- Ba vin .
Spun urcându-mă și eu în mașină .
- A spus să nu vii .
- A spus-o doar pentru ca stiia ca o sa vin .- A spus ca o sa zici asta .
- Ok,oricum vin .
- Cum zici tu , copilo .
M-am strambat la el si am pornit la drum .
Cand am ajuns , practic era dezastru . Toate masiniile de politie erau distruse si oamenii se ascundeau pe unde apucau.
- Ok,asta e ciudat .
- Stai aici .
Spune Chase in timp ce ies din masina si fug spre Bill , un prieten bun de al tatei , ascuns fix dupa masina din fata noastra .
- Bill , ce s-a intamplat ?
- Trony .
- Trony ? La dracu .
- Cine e Trony ? intreaba Chase.
- Un tampit care a iesit pe cautiune . I-am spus tatei ca nu e ok . Unde e tata ?
- Inauntru . spune Bill.
- Ce ?
Ma repezesc sa intru dar Chase ma prinde de mana .
- Nu poti intra . Lasa-ma pe mine .
- A , nu ? Priveste !
Ma strange mai tare de mana si ma i-a pe sus .
Am urlat si am dat cu picioarele dar hei .
Puterea mea nu se compara cu puterea lui . Am ajuns in masina unde mi-a incatusat mana de volan .
- Si eu care credeam ca altceva ai de gand sa faci cu ele .
Rade fortat , ma pupa pe frunte spune un *nu pleca de aici* si pleaca.
De parca as putea pleca . Defapt pot . Multumesc tata .
Mi-am luat o agrafa din par si dai sa deschizi catusele . 1 minut ? un nou record .
Am fugit spre intrare . Cand am intrat Chase era cu mainiile ridicate gen *ma predau* iar Trony cu un pistol spre el .
- Micuta Heavan e aici . spune Trony.
- Hei si tie Trony . Ce-ti mai face mama ?
- Nu atat de bine ca si tatal tau .
Indreapta pistolul spre un loc si il vad pe tata intins pe jos , lesinat .
Ma apropi de Trony fara sa mi fie frica ca trage in mine .
- Pastreaza distanta .
- Hai sa terminam odata .
Dau cu piciorul peste mana lui iar el cade pe jos ,la fel si pistolul la 15 cm distanta .
Ma apropii de el si ii dau un pumn dupa care se ridica si incearca sa mi dea in fata .
- Nu in fata Trony , nu ma face mai rea decat sunt .
Ne-am mai batut noi vreo 5 minute bune dupa care cade jos.
- Si zici ca sunt micuta huh ? spun catre el desii stiiam ca nu ma aude si merg spre tata .
Cand , se intampla . Un sunet ascutit imi loveste timpanele si o durere in piept ma ia .
Pun mana care se coloreaza atat de repede in rosu incat sandalele mele nu se mai asorteaza .
Il aud pe Chase strigand si lesin.
CITEȘTI
I'm in love with a cop
Teen Fiction*Ce faci când crush-ul tău e un polițist ?* Heaven , o adolescentă frumoasă de 19 ani . Fumează,bea,se distrează ,e "rebelă" și totuși diferită. Tatăl ei, Marcus este detectiv ,ceea ce îl face să își petreacă mult timp cu poliția . Și-a crescut sin...