Mam trezit,am deschis ochii incet,lumina soarelui mia atins ochii si am injurat in soapta "la dracu".Mam ridicat lenesa din pat,miam tarait picioarele pan la baie si miam facut rutina de dimineata.Am ales niste blugi scurti mai jos de linia fundului,un maiou pe un umar larg si rosu.
Am coborat jos cu un salt in aer,aterizand in picioare in fata lui mikk care a tipat.Eu am zambit si lam inbratisat spunind "scuze de sperietura".
-Nui nimic,surioara.spune zambind dupa ce mam departat un pas de el.
Am mincat si mam suit in masina,Criss are masina lui.
Am ajuns,miam parcat masina(bugati veiron).
Am esit din masina la timp cu Criss.Mergeam cu el sa luam cele necesare cand o papusa barbi ma pocnit.
- Sa nu te aproprii de el.spune cu ura si aratind la fratmio.
-Nam voie sa ma aproprii de fratmio,naspa dar nu te ascult.
-Frate?
-Da siliconato!
Am mers mai departe si cineva sa ciocnit de mine si am cazut jos pe ceva moale care respira.Mam intors si am vazut un baiat cu parul negru si ochii la fel.
Fratmio se holba la mine si bufneste in ras.
Mam ridicat de pe el.
-Asa faci cunostinta cu baietii,surioara.
-Taci tarsiitule.
Mam intors la baiatul care am cazut.
-Buna ma numesc Capris,ear el Criss fratele meu.spun intizind mina,mio stringe si se holbeaza in ochii mei.Incerc sami trag mana dar nu pot.
-Ai lipici pe mana?-Nu,de ce?
-Pai numi dai drumul!
-Aaa...scuze.-Ma numesc Flash.spune hobinduse la mine.
Ma uit jenata la el si intreb:-Am ceva pe fata de te holbezi asa. Se inroseste -NU!
-Ne mai vedem,spun zinbind.
Am plecat si toata ziua am fost surprinsa sa il vat e Flash holbinduse la mine.Pentru mine e ciudat,miam luat geanta si am plecat in padurea de linga scoala.mam dat cu parfum ca sa nu mise rupa hainele.Mam transformat si simteam ca sunt urarita dar am alungat gindul.Cind ma intorc il vad pe flash cu gura cascata,ma indrept la el,dar se da speriat in urma,sar in fata lui si il ling pe toata fata,el se uita in ochii mei.Ma dau in spate si ma prefac inapoi.
-Te rog,nu spune nimanui,iti dau ce vrei.spun speriata.
-Un singur sarut,spune rosind.
Ma aproprii de el si imi apas buzele mele pe a lui,buzele noastre se misca lent pasional,dupa 3 minute ma desprind si ii zinbesc find lipita de el.
-Sa iti tii promisiunea bine?
Da din cap si mergeam acasa,ajunsa acasa ma sui si imi fac un dus si es in prosop si il gasesc pe mikk uitinduse in jos la parchetul alb.
-Mikk?ce cauti aici?
-Pe tine.Nu in sensul ala,vreau sa vorbesc cu tine.
Mam inbracat in baie si mam pus linga el.-Da spune,ce te macina?
-Mam in.................