apokalipsa pokračuje

22 1 0
                                    

Druhý den se Jack probudil a Trevor tam nebyl.Ale byl tam někdo jiný.Jack si myslel že je to bandyta a tak vzal železnou tyč a řekl ani hnout potom se zeptal,co si udělal s Trevorem.Pán řekl,ským.Pán ještě řekl že si ho nevšiml potom pán řekl že není bandyta.Jack se zeptal jak se jmenuje.Pán odpověděl Denis.Potom se šli podívat po Trevorovi nikde nebyl pak si Jack vzpoměl na vysílačku.Do vysílačky řekl.Trevorem Trevorem.Z vysílačky se ozývalo šumění.Proto Jack a Denis vylezli na mrakodrap vedle nich.Aby měli signál.Z vysílačky se ozval Trevor.Říkal že ho unesli ti z mrakodrapu a ještě říkal že to tam dobře střeží a říkal ať se ho nesnaží zachránit. Potom Jack řekl že dneška potkal přeživšího.Trevor se zeptal jak se jmenuje Jack odpověděl Denis.Trevor pozici řekl musím končit.Potom se z vysílačky ozývalo zase šumění.Jack se zeptal Denise jestli vý něco o mrakodrapu.Denis odpověděl ne.Potom šli do Denisovy základny.Bylo jich tam asi 5 i z Denisem.Metju,Martil,Lukáš,David a Kemp.Jack se zeptal jestli nebudou zabít ty z mrakodrapu.Denis odpověděl pujdem.Jack řekl že zná jednoho co nám pomůže.Bude nás 8.Tak jdem ano.Došly pro lukase.Ten vzal odstřelovači a šlo se dál.Když došli k mrakodrapu zabili stráže před vchodem do mrakodrapu osvobodili Trevora a šly zabít vůdce.
Zabili ho a šly zpátky do Denisovy základny.Od té doby žijí v základně.

zombie apokalipsKde žijí příběhy. Začni objevovat