Gece yine açtı kanatlarını,o siyah karanlıklarını örttü üzerine.Sensiz geçen bir gece daha kafamı kaldırıp bakıyorum yıldızlara,var oldukları kesin ama ulaşılması imkansızlar.Aynı sen gibi.Sadece bakıyorum öyle saf saf yapabileceğim bir şey yok çünkü...Sadece izlemekle yetiniyorum.Keşke yıldızlar kadar uzak olmasaydın bana.Bir şans verseydin sadece bir şans.Herkes ikinci şansı hak ederken ben birincisini bile bulamadım sende.sözlerin kifayetsiz kaldığı yerde,aklımla kalbim arasındaki en güzel ve en acı çaresizliğimsin sen benim.Unutmamı söyledin bana...unutmak ?Unutmak yedi harfi yan yana koymak kadar kolay olsaydı keşke sevdiğim.Sen hiç kulağındaki müzikleri duyamayacak hale geldin mi ? Acıyı kalbinin tam ortasında hissettin mi hiç.söylesene bana sevdiğim sen hiç birini kendinden çok sevdin mi ? Seni sevmediğimi artık seni unuttuğumu mu duymak istiyorsun.Söylerim.Bu yalana inanmak istiyorsan gözlerime bakmamalısın.Çünkü gözlerimde gizleyemem gerçeği,kalp ritmimi değiştiremem yanındayken.Dilimin söylediğini kalbim söyleyemez anlıyor musun ? Bazı şeyler istemsiz olur hiç düşündün mü ? sevmek gibi,özlemek gibi...Uzak yada yakın fark etmeden bir saniye bile görmediğinde özlemektir aşk.Biliyor musun sevdiğim bana bir günün 24 saat bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gece Yarısı
RomanceSen hiç kulağındaki müzikleri duyamayacak hale geldin mi ? Acıyı kalbinin tam ortasında hissettin mi hiç ? Söylesene bana sevdiğim sen hiç birini kendinden çok sevdin mi ?