Sabah olmustu.gůnes tam yataģıma vuruyordu ,o en nefret etigim sey, alarmla uyandimm kalkıp kiyafetlerimi giydim .ve yola koyuldum. ayakabımın bagcıgını baglarkenn. Eyvaahhh arkadan be berk geliyordu ve hemn kendimi duzeltim . Yanima gelmisti heycandan kalbi yerinden cikacaktı (cok utangacım ve çabuk heycanlanirimda ) slm dedi bende slllm dedim ve beraber okula dogru giderken hic konusmamistik berk eee hayat nasil dedi iiyii dedim karsidaaanda gicik eda geliyodu neyse okulda gorusuruz dedi ve edanin yanina gittii bu cok kotu bi durumdu sinirli bi sekilde sinifa girdim buse hemen yanima geldi, noldu nden sinirlisin ,dedi ufff buse soru sorma deyip kizi terslemistim ilk derste corafyaydi dersi uyuyarak gecirdim zil sesini duyup uyandim busenin yanina gidip őzur diledim ve kantine gittip berk te ordaydı ama ona sinirliydim. Neyseki yaninda eda yoktu :) sevinmistim biseyler alıp sinifa gectik hakan yanima geldi( bana yazdıģı ortadaydı)
naber ebru dedi iii dedim takmamis bi sekildee
--h-okul cįkısı bi seyler icelimi
-ben- ııı sey biz buseyle okul çıkısı beraber takilcaz demi busee
-buse- seyy hıhı evettt
O zaman baska sefere dedimm
Gitmisti iyi sıyırmıstım derse zili calmisti gene :(( ama bu sefer ders EDEBïYATI en sevdigim derssti derste hoca bi siir yazcaksiniz dedi ben kalemi elime almistim
........ siirin sonlerini yaziyodumki ve yine zill zilden hiç bu kdar nefret etmemistim. diger dersler felen derken o en sevdigim son zil caldi . Buseyle okuldan ciktik ve berk yanima gelmistii bi seyler icelimi dedii ben şokk ben iptall ben... taaa tamam olur dedim būseyi optukten sonra ararim dedim bùseye ve bùse gitti derken arkamda hakan 'nın oldugunu gørdum gözleri dolmustu sanırım; ama simdi buna ūzūlemezdim ve yürūye yūriye bi kafeye geldik oturduk bi seyler soyledik ve beni buraya neden caģırdın dedim bi an ( ben dedim ohaa) ya seyy felan diyip sustu eee dedim BUSEE dediii kalmistimn gözlerimmm dolllmustu hemen bi sey demeden kalktim orda...
Lűtfen beyendiyseniz beyenmeyi unutmayın