1. atak

50 1 0
                                    

Ciğerlerim sökülücekti deli gibi koşuyordum. Nereye gittiğimin bir önemi yoktu. Bikaç yaşlı kadın kafasını kaldırıp bana baktı. "Ne var amina koyduklarım? " diyip koşmaya devam ettim. Deli ediyorlar ulan beni. En son takatim kalmadı zaten sahile yaklaşmıştım. Sabah fakir rus ailelerin cirit attığı 3. Koy akşam azgın çiftlerin yiyişme sahasına dönüyordu. ya ben ? Tek başıma ortalıkta delice koşturan ara sıra çiftlerin inlemesine delirip pislik çıkaran.
Cebim sarkmıştı komik duruyordu. Zar zor sıkıştırdığım shotu çıkarıp kafaya diktim. Öncesinde beyaz İsrail atmıştım kafası ancak yarım saate gelirdi. Bu sefer nolcaktı acaba ? geçen sefer en yakın kız arkadaşımla öpüştüm bu sefer ne bokluk yaptıracaktı bana bu ilaç?. Geçip bir şezlonga kuruldum iki şezlong ötemde bir çift yanyana oturuyordu. Kırmızı tuborg vay canına ne tercih ! Yarım saat sonra büyük ihtimal onlara saldiracaktım. Lanet şeker patlamıyor. Patlaması için koşmaya başladım sahil etrafında dönüyordum. Kimsenin umrunda değildim. önünden geçtiğim iki sarhoşun. Yiyişen çiftlerin . Hiçbirinin, kimsenin olmadığı kayaliklara gelmiştim. Burada kimse yok harika en azından kimseye saldirmam. Ayakkiblarimi çıkardım, Mavi çoraplarımıda.
üstümde kot short vardı onuda çıkardım. Kapşonlu hırkayıda altında bişey yoktu ve akşam dokuzdu saat. Yavaş yavaş suya ilerledim kafam geliyordu. Ayaklarımı suya soktum. Açıkçası akşam soğuk geldi su bana. Kendimi birden suya bıraktım. Hızlı gelen dalga beni altına alsada ben üste çıkmıştım. Yine aynı duygu Ex atınca böyle olur. Kalbinden müthiş bir enerji tüm vücuda yayılır . O an ne olmak izterseniz o olursunuz. Dünyayı Kurtaran Adam, Rihanna , abd başkanı. Galiba ben bayan hickimse olacaktım. başım hafif dolanmaya başlamıştı. Bu ağır etki en fazla yarım saat sürerdi. Yarım saat boyunca farklı boyutlar halusulasyonlar, cinler şeytanlar görürdünüz. Sonraki 2 saat alkol kafasına dönerdi. Kendi kendine konuşma, ayakta duramama. Sonrada 2 gün mideniz ağrırdı göz bebekleri büyürdü. Tuvalete çıkamaz yemek yiyemezdiniz. Yarım saat için hepsini göze almıştım. Tanrım tekrar geçen seferki gibi olmasın nolur dedim. Ama daha beter olacaktı hissediyordum. Sudan çıktım. Eğer kalırsam kendi kendimi bogmak isterdim. Üstümü giydim ve Telefonumdan müzik açtım tove lo habits manyak ulan bu şarkı. Yanımdaki çalılıktan hışırtılar geliyordu burada kedi köpek çoktu kesin onlardan biriydi. Yanıma Çakı almamistim kafam hoş olunca birine saldırırım diye. Çalıdaki sesler iyice artmıştı lan yine beynim bana oyun mu oynuyor dedim içimden. Ayağa kalktım ve kıçıma ağrı girdi yere oturdum. Denize baktım dalgalar sanki gökyüzüne ulaşmıştı. Çığlık atıp ayağa kalktım ve deli gibi koşmaya başladım. Ulan okadar çok adrenalin vardı ki içimde bunu nasıl atıcam ben. Koşuyordum ama fayda yok gram yorulmamistim tüm şehri turlardım bu halde. Plajdaki Cafenin arkasından geçerken sarışın bir faisenin gangster Kılıklı yaşlı bir pice muammele çektiğini gördüm. Tüm bunlar gerçek mi acaba. Plajda bir ateş gözüme çarptı iki tane erkek başında oturmuştu biri Malt Efes içiyordu. Kafam feci zonkluyordu titriyordum. Yuzsuz gibi bişey demeden yanlarına oturdum. Ellerimi ateşe tuttum. Kafamı çevirdiğimde ikiside zombi görmüş gibi bana bakıyordu. " ne var amina koyduklarım ?" Dedim. Bitanesi sırtımaya başladı. Diğeri hala kilitlenmiş bana bakıyordu. İkiside kahve gözlere sahipti belki gece ve ateş yansıdığı için böyleydi yada bunlar gerçek bile değildi. Biri esmer kaslı , Diğeride sarışın ve kaslıydı. Vay canına normal kafa ile arasam bulamam böyle tipler. " tanışıyormuyuz? " dedi hortlak görmüş gibi olan esmer. "Hayır " dedim. Kafamı suya çevirdim. Dalga sesleri kafayı yedirticekti bana. Esmer olan yine atladı " kimsin sen ?" Kahkaha atmaya başladım. Sarışın olan bana dönüp "neresi komik ?" Dedi . " sus lan sen sarı yelloz " bunu ben söylemiştim cidden. Yuzsuz gibi yanlarına oturmuş ikisinin yanında delilik yapıyordum. Sarı yelloz dediğim bozulmuştu heralde "sevgililerimiz gelicek gitsen iyi olur" vay amina koyayim bana posta koyuyorsun öylemi ? Esmer olan atladı "bence gitmesen iyi olur tanisabiliriz? " Kes lan kancik dedim içimden Kimsiniz ulan siz beni kovarsınız dedim . Tabi içimden dedim. Yerde duran iki Efes sisesini elime aldım ve içlerine tükürdüm birini ateşe attım ve alev her yere sıçradı. İki pic Bağırıp ayağa kalktı ve ben çoktan koşup yolu yarılamıştım. Kafam hala feci dolanıyordu eve gidemezdim. Babam anlarsa kıyamet kopardı. Ama dışarıda napardım.

Siyah cennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin