Aşık olma, içme, sevişme, onu bunu giyme, gece sokağa çıkma. Peki neden? Sapiklar olmasa istediğimi giyerdim giydiğim için ben suçlu değilim sapiklar suçlu. Deli gibi içip sarhoş olabilirim. İçtiğim için ben suçlu değilim bunu kendi aleyhine kullananlar veya içip sapıtanlar suçlu. Aşıkta olabilirdim. Nasıl olsa aşık diyip ağzına sıçan ve aldatan suçludur. Hadi ama yasak olan hep daha çekicidir. Sırf daha çok yapmamız için mi yasakladınız.?
Tüm karizmam ile barda tam yürüyordumki işte hep başıma gelen o lanet şey oldu. Ayağım takıldı ve yeri boyladım. Ne kadar rezil olsamda bozuntuya vermemek için ayağa kalkıp kendime güldüm. Benim iki apaçi de masada yerlerini almıştı
Ne kadar kötü tanışsakta bu bir haftada en sürekli musterim olmuşlardı. Rıza ve Saffet. Başta dalga gecmistim ama şimdi bana kanka diyorlardı yada "kanğa ""Kanka iyimisin ? " Saffet'i bu . "İyiyim lan bana bişey olmaz" Rıza pici gülüyordu. Bana küfür ettiği için onu öyle kolay affetmedim. Ona benimle dost olmak ve bu bara girmek istiyorsa "ben kıçını satan bir gayim " demesini istemiştim. Hayır diyip itiraz etsede yarım saat sonra tekrar gelip kabul etmişti.
Kapıdan eylem Alperen ve baran belirtmişti. Bikaç yıl içinde kendime edindiğim arkadaş grubum. Eylem ile Alperen nasıl desem fuck body gibi bişeydi. Normalde arkadaşlar ama ikisi geceleri azgın bir pisliğe dönüşürlerdi. Baran picin tekiydi sırf gamzesi var diye bikaç kızın onunla yattığını hatırlıyorum. Eylem ah benim küçük pisliğim. Tam bir suç abidesiydi. Ona farklı bir biçimde bağlıydım. Babasını tanımıyordu annesi alkolikti ve sürekli eylemi vuruyordu. Eylem de bağımlı sayılırdı. Sürekli ağzından kan gelirdi. Alperen ve ben sürekli kızardık artık içme diye ama dinleyen yoktu tabi.
"Aşkım selam " eylem koşup bana sarıldı. Sürtük mini siyah elbise giymisti sexy görünüyordu. Dayanamayıp poposuna saplak attım baran pic pic sırıttı. "Nabersiniz gençler ?" Hepsi bar taburelerine yerleşti "iyidir güzellik bu aksam boşmusun " Saffet ile Rıza yanıma geldi. "Eylemin babama iyi yalan atma potansiyeline bağlı niye ?"
Eylem tatlı dilli yılan babamı çok iyi kandırırdı. "Tamam kanka o iş bende " Saffet tip tip bana bakıyordu boğazımı temizledim . "Gençler bunlar Rıza ve Saffet burda tanıştığım arkadaşlarım " bizimkiler başta yadırgardı ama sonra çok severlerdi.Saat gece 2 de barı çocuklar ile kapattık bana yardım etmişlerdi. Saffet , Rıza , ben , eylem , Alperen ve baran kalmıştık. Bu gece altınkum plajında parti vardı herkes gece suya girip delice içerdi 7 büyük günah da orda işlenirdi. Rıza ve Saffet ' te bizimle geliyordu. İkisi kendi arabasına biz dördümüzde baranın arabasına bindik. Yolda son ses Evanescence açtım eylem ile camdan çıkıp arabanın tepesinden ellerimizi bulusturduk. "Sürtük bu gece manyak olcak " dedim. " bu gece uçucaz adamım. Beyaz İsrail diye bir ürün gelmiş adı bile dehşet " eyleme kötü bir Bakis fırlattım "sana çok çekmek yok ! seni ayıltana kadar gòtümden ter damlaları akıyor " bana bakıp masum köpek bakışı attı "çok az çok çok çok " "Tamam lan sus" arabanın camından içeri girip Alperenle öpüşmeye başladı. Şimdiden böyleyse gecenin sonunu hiç düşünmüyorum . Sırf abazalık olsun diye çocuğu arka koltuğa nasıl çektiyse. Arkada ikisi yüzünden sıkışınca tek ayağımı on koltuğa atıp zorda olsa geçtim. Baran arkaya baktı sonra bana ve o meşhur pic gülüşünü attı yani demek istiyor ki "şunlara bak birde bize. Hadi aynısını bizde yapalım. Biz neden duruyoruz ? " onu en iyi ben tanırdım. Kötü kötü baktım ve şarkıyı değiştim.
Rıza ve Saffet bizden önce varmıştı kocaman ateş yakılmıştı bira kasalarını suya koymuşlardı. Herkes manyak gibi dans ediyordu yabancılar da vardı. 50 ye yakın genç vardı. Eylem Alperenle hemen dans etmeye başladı. Rıza ile Saffet Rus hatunları kesiyordu. "Bişeyler içelim mi ?" Boğazım kurumuştu "olur baran " . Kasalara doğru ilerleyip iki fıçı bira aldık başka bulamamıştk bu bira çok sertti ben shot severdim. "Hayat nasıl gidiyor " pek giden bir hayatım yoktu "sıradan işte hergün aynı ya senin baran bey " Güldü "benimde hayat aynı hep kızlar farklı sadece " bu çocuk tam picti. "Neden biriyle çıkmıyorsun ?" Bu soruyu sorunca şaşırdım. Şu her romanda olan masum saf kızlardan değildim ben. Çok fazla kişi ile çıktım çok hatam vardı. En kötü günahları işledim ama suan duruldum. Önemli olan ders almaktı. Yani bence . "Sıkıldım o işlerden " gamzesini çıkardı. "Ha ha sen bizden hızlısın " iğrenç kamyon arkası bir Laf söyledim "hızlı yasa genç öl " ikimizde kahkaha atıp biraları tokusturduk. Hayvan tek seferde fondipledi. Bir salak "herkes suya yeah pislikler " diye bagirip soyunmaya başladı. Çığlık atıp suya girdi. Sonra herkes çığlık attı ve suya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah cennet
Teen Fictiontanrım lütfen yardım et! gitmek istiyorum burdan bıktım. Bu bana göre değil yatakta öyle uzanmak bana göre değil. Manyaklık yapmam lazım ortalığı birbirine katmam lazım. Ben böyle sakince duramam. kafayı çekmem lazım. içtiğim otun dumanına karışmam...