Işte o korkunç an ;
Sıra bana geldiğinde heyecanla kalktım ayağa. Heyşey güzel giderken neden o son harf.
Işte o son harften sonra yeni hayata başladım.Şimdi siz başka bişey var zannetmeyin sadece göz doktoruna gitmem gerekiyodu.Ama ben her zaman ki gibi korkuyodum ama 1. Sınıftaydım korkmamak elde değil. Ben anneme söylemedim ama zaten öğretmenim sölemiş.
Gözler bozuk bir de en arkalardayım madem gözün bozuk diyosun neden öne geçirmiyosun en sinir olduğum şey. Illa bir kanıt istiyo gözlük olsun olmasın o gözler bir kere bozuk.
Aslında ben de kendime yedirememiştim gözlerimin bozuk olduğunu nede olsa o yaşlarda herkes dalga geçmek için malzeme arıyo. Heleki o zatüre olduğum güne lanet okuyorum herkes maske takıyorum diye alay etmişti.
Neyse yıl sonu geldi size soruyorum 2. Sınıfa geçen bir çocuğa istklal marşı' nın 10 kıtası ezberletilir mi ?
Bu yaz 10 kıtayla geçti eee benim gözler bozuk ve hala en arkadayım. Her okula geldiğimde öğretmenim soruyo " doktora gittin mi ? "
Bu sefer annem gelmeye başladı her iki yandan baskı görüyodum.
Bu senede bitince benim gözler full bozuldu ama kör olmadım o kadar uzun boylu değil. Okula yaklaşık 1 buçuk hafta kala gözlüklerime kovuştum.
Bu bölüm bu kadar ama hemen yenisi geliyoo. Ve görüşlerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gözlüklü kız
Randomkimisi için gözlüklü olmak utandırıcı olabilir veya gözlük takmayı sevmeye bilir ama gözlük benim hayatımı değiştirdi