you,you

45 2 0
                                    

Chci ti říct, co všechno pro mě znamenáš.
Ale nemůžu... Co když to ty tak necítíš..

Nemusíš se měnit, aby si te kluk všiml. Buď sama s sebou a on pozná srdce na pravém místě.

It was always you

-------------------------------

I love my phon...hahaha you don't  know my passcode :)

----
Cítím, jak mi slza stéká po tváři. Slyším tlukot svého srdce, které říká CHYBÍŠ MI.
Jseš moje nejlepší kamarádka a strašně mi Chybíš..
Chybíš mi ty...
Chybí mi ten koho miluju...
Chybí mi pochopení..

★ANDĚL★

Jsem anděl, kterému nedali křídla aby nemohl létat. Aby nemohl uletět před problémy jiných a aby nebyl na světě nápadný, protože kvůli závisti ostatních by tomu anděli(mě) oškubali křídla.
Jsem anděl, kzerý má učinit lidi šťastnými ale jak(?), když sám je nešťastný...
Anděl je ten který ti podá ruku i v té nejtěžší chvíli...
Ten kterej tě podrží aby jsi nespadl ze skály a sám skočí...i když ví, že neroztáhne svá křídla které by ho zachránili před pádem dolů.
Anděl je předurčený aby na světě konal dobro. ten kdo na ně nevěří.. Není zlý ale ale nebáží si každé chvíle kdy může žít...protože kdyby jsme my andělé nebyli, tak bys nevěděl, jestli zejtra pro tebe víjde slunce....

---------

Začal jsem přemýšlet o tom , proč se potím když jsem s tebou...
Proč koktám, když na tebe chci promluvit a proč mi buší srdce když ma tebe myslím...


Kniha plná citátů ❤Where stories live. Discover now