ilk bolum tanitimsi

41 2 0
                                    

(Hikâyedeki kişi kurum vs vs her sey hayal ürünüdür)

Evet . ben birisi bu sene ki hayatımın ilkleriyle dolu yılı bu sene başladım üniversiteye ankaradayim ufacık bir fakülte de güzel bir bölümde okuyorum. İlk oyumu kullandım bu sene gururla mhpye verdim her ne kadar onlar beni istemese de... Onlarca hikâye okudum ancak ben hicbirisine dahil değilim her gay gibi o kadar yakışıklı değilim tamam çok çirkin olmasamda ufacikda olsa kilo... Ah o iğrenç ufak şişkinlik... Tek ise yarar yer kisacikta olsa kıvırcık saclar sırf saçların hatrina ilk dönemden 3 hanım kizimizdan aldığım teklife kırıcı olmaksızın nayır dediğim doğrudur. Aşık olmak nedir düşündünüz mü sınırları nedir hudutlarında cinsiyet temalı tel örgüler yer alır mı? Ya da tellerin ötesinde yüregınızı un ufak edecek mayın tarlaları dostlar size hayatını kısmen ancak deneme tarzı bir dille anlatan şair görünümlü çocuğun portresini cizecegim tabi tahmin edeceğiniz gibi ilk hikayem olacak ve yanlışlarım fevkalade fazla olacaktır her şeyden önce imla...
Ömrüme sığdıramadım düşünceleri cakma ikinci yeni formuyla saman kağıdına daktilo da dökmeyı severim keşfedilmemiş bir kadavra olduğum otopsi masasında unutulmuş kendi için de yalnız bir umutsuz olduğum doğrudur .kendimi kendime anlattığım yıllarda farketmiş olduğum bu yalnızlık ve kafiye vari yaşantı ne yaparsınız ki bazen mesnetsiz bazen de gereksiz bir fars arap tamlamasıyla doluydu.ilk okuldan beri giderim camiye namazlari kaçırmayı sevmem.cevremde bazen bende dahil kimse bilmez gay oldugumu. Biraz cesur olsaydım belki daha mutlu ve aktif yasayabilirdim ancak bu korkaklık durumu bana sadece acı ve keder getirdi plotoniklesmis yasantimda ana sınıfına gitmedim 1.sınıfta aslında gay oldugumu anlamis fakat 1.sınıf diyorum neyin ne olduğundan bi haberdi bir çocuk vardı beynimi zorlasamda hatırlayamıyorum adını hem aynı sitede hemde aynı siniftaydik zorba değilde aktif olacağı belli biriydi detaylarını hatirlamasamda gayligimin ilk zamanlarını onla yaşadim okuldan sonra sitede bir binanın bodrumuna iner karikocalik oynardık birgün hatun o bir gün ben olurdum bir kaç ay böyle oynastik tabi dediğim gibi birinci sınıftık ve ne yaptığımızdan bir haberimiz yoktu nihayetinde bir gün tam indik o benim üstüme çıktı ki site görevlisi bizi yakaladı ve dovusuyoruz diyerek yirtmistik tabi anlamış olacak ki ailelerimize haber verdi ve biz o çocukla ayrıldık önce sitede ki arkadaş ortamimiz sonra benim sinifim sonra bizim o ilçeden tasinmamiz tabi tasinmamizin benle ilgisi yok kiracilik zordur herkes bilir. Nitekim bu çocukla yıllar yıllar sonra eryaman aile yaşamda karşılaşıp öyle bir gulumseyip selamlasip ayrilmistik o kadar .
Yeni tasindigimiz yer sincandi sitemizde güzel 6 yil gecirdim çocuk aklimizla yine cinsel seyleseyler yaşadım doğrudur saklambaç oyunlarında bir birimizin arkasına gecmemiz önde olan kişinin bu durumdan nefret etmesi ancak sadece benim bu durumdan zevk almam birer adımdı daha sonra aylık oynarken anne çıkan kişi ile baba çıkanın yatması. Gerçekten garip yıllardı bunları biz boyleyiz soyleyiz diye yapmıyorduk elbette bahsettiğim yıllarda 3 4 5 sınıflara gidiyorduk tabi bunu bizimkiler hiç ogrenmedi çocuk olarak garip bir ortamamiz vardı bu daha yeni bahsettiğim grupla biz beş vakit camiye giderdik ancak bir yanda bunları yapmak o zaman cahillik bağnazlık mi yoksa aptallık mi ... Bence sadece çocukluk 6 yılda burda gecirdim garip yılları daha sonra şimdi yaşadığım semte geldik isim vermeyeceğim pek dostum olduğu söylenemezdi burda sadece bir kişi vardı onla ne haylazlık yaptık önce saklambacla başlayan yakinlasmamaiz zamanla onun bilerek kucagima oturması vs vs bahsettiğim yıllar 7. 8. Lise ilk yılları o çocukla acaip eglenirdik ben kendime gay oldugumu kabul ettirmiştim tabi o çocuk heteroydu arasira laf carpsamda sacmalama egleniyiruz biz beni gay zannetme derdi gerçekten ona karşı hiç bir şey hissetmedim sadece zevk aliyorduk dediğim gibi fazla ileriye gitmedik sadece iki kere eve attım ve ikincisinde annem yakaladı yine allahtan giyinik bir halde üst usteydik o üstte tabi yine guresiyoruz ıvır zıvıri yine onla da yolumuz ayrıldı tabi arkadasligimiz surdu ama sadece uzaktan annem ile annesi konuştular henüz geçen sene taşındılar ama aradaki 3 4 yılı bir biriminden tamamen uzak gecirdik yolda karşılaşsak bile kaldırım değiştiriyorduk . ve şimdi . yıl 2014 ben uniye başladım bulunduğum ilde güzel bir uniye sevdiğim bölüme başladım.ilk oyumu kullandım gururla mhpye aramızda sır olsun ama arasira ocağa vs giderim maalesef Türkiye ve coğrafyaya bakış acimiz aynı olsa da onlar islamciliktan yoğrulmuş dusunvelerinden dolayı benim yanı bizim. Bu halimizde ayrı dünyaların canlilariyiz . ama bir nevi de olsa ümit var.

acı heteroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin