One More Time...

4.8K 264 4
                                    

Episode-1

''Hyung ဒီမွာCola...​ေရာ့​...
.အ​ေမာ​ေျပ​ေအာင္​​ေသာက္​လိုက္​​ဦး''

​​​ChanYeolရဲ႕​ေမာဟိုက္​​ဟိုက္​အသံ​ေလး​ေၾကာင္​့Krisတစ္​​ေယာက္​ထိုင္​​ေနရာမွာလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​...

ဘာၾကည္​့​ေနတာလဲ?ယူ​ေလ...

Yeol​ေပးတဲ့အ​ေအးကိုမယူ​ေသးပဲYeolတစ္​ကိုယ္​လံုးကိုအရင္​အကဲခတ္​လိုက္​တယ္​......
သူ႔မ်က္​ႏွာမွာ​ေခြၽး​ေတြအျပည္​့ နဖူး​ဆီမွတ​ေတာက္​​​ေတာက္​စီးကာက်​ေနတယ္​.လည္​ပင္​း....သူ႔လည္​ပင္​းမွာလဲ​​ေခြ​်း​ေတြရႊဲလို႔...ထိုမွတဆင္​့Krisအၾကည္​့ကChanYeolအက်ီၤ​ေတြဆီ....ပိုဆိုးး ​ေရ​ေလာင္​းခ်ိဴးထားသလားမွတ္​ရတယ္​......Krisထိုင္​​ေနရာမွာသက္​ျပင္​း​ေလးခ်ရင္​းစားပြဲခံု​ေပၚမွာTissue ​သံုး​ေလးရြက္​ခန္​႔ဆြဲထုပ္​ပီးမက္​တပ္​ရပ္​လိုက္​တယ္​...ChanYeolက​ေတာ့သူလက္​ကမ္​း​ေပး​ေနတဲ့Cokeဗူးကိုခုထိမယူ​ေသးလို႔မ်က္​ႏွာကခပ္​ပုပ္​ပုပ္​ျဖစ္​​ေနပီ....Kris ChanYeolနဲ႔မ​​်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​လိုက္​ပီးလက္​ထဲမွTissue​ေတြနဲ႔ChanYeolမ​​်က္​ႏွာ​ေပၚက​ေခ​ြၽး​ေတြကိုသုတ္​ေပးလုိက္​တယ္​..

Kris-Hyung​ေမာမွာပူ​ေနတယ္​ဟုတ္​လား?သူ႔တစ္​ကိုယ္​လံုးက်​ေတာ့​ေခြၽး​ေတြနဲ႔ကို......

Yeol-Hyung....

Yeolတအံ့တျသံ​ေခၚသံ​ေလး​ေၾကာင္​့Yeolမ​်က္​ႏွာ​တစ္​၀ွက္​ကိုအာ႐ုံစိုက္​ပီး​ေခြၽး​ေတြသုတ္​​ေပး​ေနတဲ့Krisသူ႔ရဲ႕မ်က္​ခံုးထူထူ၂ဖက္​ကိုပင္​့ျပလိုက္​ပီးဘာလဲဆိုတဲ့သ​ေဘာလုပ္​ျပလိုက္​တယ္​...

Yeol-Hyung......

Yeolထပ္​​ေခၚလိုက္​ျပန္​သည္​....

Kris-အင္း!!!!​ဘာလဲလို႔???

Yeol-ကြၽန္​​ေတာ့ကိုဘာလို႔ဂ႐ုစိုက္​တာလဲ?

Kris-​​ေျဖမွရမွာလား?

Yeol-ဟင္​့အင္​း....မ​ေျဖနဲ႔.......မဟုတ္​ဘူး.....​ေျဖ

Kris-ဘာတုန္​း???​ေျဖရမွာလား?မ​ေျဖရဘူးလား?

ChanYeolတစ္​​ေယာက္​Krisအ​ေျဖကိုၾကားလဲၾကားခ်င္​​ေနသည္​.ၾကားလဲမၾကားခ်င္​ျဖစ္​​ေနသည္​...​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့သူနား​ေထာင္​ဖို႔ဆံုးျဖတ္​လိုက္​တယ္​..

One More Time(다시한번만)Where stories live. Discover now