Hei! Nu stiu dacă mai e cineva pe aici sau când va redeveni cartea asta activă, dar m-am întors si sunt nerăbdătoare sa încep sa accept din nou comenzi :)
《《《Formular》》》
Titlu:
*Subtitlu:
Autor:
Descrierea cartii:
*Detalii pentru copertă:
*Imagine:
Personaje/Distributie/Anime:
Simpla/Complicata:
Colora/Incolora:
( " * " -înseamnă ca este opțional )
《《《Reguli》》》
1. Nu mă presa, coperta va fi gata in 2-3 zile.
2. Daca pui comanda la un alt capitol nu o voi lua in considerare. Iar daca nu vrei să mi-o dai aici, in comentariu, mi-o poți da pe privat.
3. Daca nu îți place coperta eu o pot reface.
4. Un simplu 'nu-mi place' este destul. Nu e nevoie sa ma jignesti prin romane întregi!
5. Te rog sa-mi spui sincer daca îți place sau nu.
6. Am dreptul sa refuz unele comenzi, mai ales dacă nu respectă cerințele.
7. Te rog să completezi toate câmpurile care nu sunt optionale(mai ales cel cu personaje! Nu sunt ghicitor în cafea ca să stiu ai cui hateri sunteți sau ai cui fani! dacă nu ai o vedetă măcar spune-mi cum să arate fata/băiatul...par X, ochi X).
8. Te voi anunta de copertă trimițându-ți un link prin mesaj sau dedicatie la capitolul respectiv.
《《《Răsplată》》》
O voi alege eu, adică cred că pot primi si plată dacă tot muncesc, nu? :))
Iar dacă decizi să folosesti, as vrea să mentionezi în descriere că eu am făcut coperta.《《《Coperta 3D》》》
Dacă ai deja o coperta si vrei doar sa o fac 3D, plata va fi normală.
Dacă vrei sa îți fac doar o copertă normală (exact cum făceam si până acum, plata va fi exact ca înainte. Adică normală
Iar dacă vrei amândouă, adică după ce am făcut coperta sa o fac si 3D, plata va fi dublă.Păi cam atât :)
Nu uitați respectați tot ce va cer si precizați dacă o vreți 3D sau nu.