Skater Girl (SK) part.12

88 5 0
                                    

NASADANIE DO LIETADLA:

Nasadli sme si a letuška povedala že cesta bude trvať 6 hodín. Tých šesť hodín není veľa je to celkom málo na to že skoro celú cestu prespím.

Boli tam tri sedadlá vedľa seba takže ja, brat, Karin presne. Bola som zmierená s tým že brat bude s Karin a ja bez nikoho .

Ale veď mali ísť iba oni dvaja bola to ich dobrá vôľa že vzali aj mňa. Keďže sa mi nedalo spať rozhodla som sa že pôjdem na wi-fi čo je tuno v lietadle.

Zašla som na facebook.

Madison: Kde idete na dovolenku?

Cara: Do Zadaru v Chorvátsku ☺

Madison : Jééé  uži si moja☺

Cara: Užijem ☻

Madison : Ok ♥

Cara: MOja♥

Madison: Tvoja ♥

Bohužiaľ niečo sa stalo s wi-fi a tak som musela skúsiť spať. Prekvapivo zaspala som ale nie na operadle ale na ramene Karin keďže som sedela v strede.

Keď som sa zobudila bolo na tej tabuli ktorá udáva čas do pristátia že zostáva 5 minút a naozaj boli sme nad chorvátskom .

Dorazili sme do božskej štvrte . Chodníky ako stvorené na longboarding jednoducho také tie kostičky tam boli BOŽSKÉ!

Na tabuli bola jedna minúta. Pozrela som sa von s okna a už sme pristávali . Keď vysvietilo že už sme na mieste nesmierne som sa tešila.

Postupne ľudia s lietadla vystupovali von a my s nimi. 

HOTEL:

Dorazili sme do veľkého hotela kde bolo asi 6 bazénov jednoducho celý hotel bol pre veľa ľudí . Postupne sme sa k nemu blížili.

Vošli sme do izby a ..........................................................................................................................................


Skater Girl (SK)Where stories live. Discover now