we gaan kamper (3)

31 2 1
                                    

Kim pov
Ik werd verstoort door sheyna ik zag dat er iet niet goed was opeens kwam lieke de beste vriendin van.sam hey kim zei zei hey liek hoe gaat het zei ik goed heb je sam gezien ik moet hem iets vertellen antwoorden ze dus ze liep weg en ik terug naar sheyna ik keek haar aan toen begon ze te huilen niet van.blijschap en we ging nog stukje lopen wat is er vroeg ik aan haar ik ben misschien zwanger van dion antwoorde ze JE BENT WAT zei ik geschroken want ik heb dit nooit verwacht maar van binnen was ik heel blij want ik word misschien tante weet dion dit zei ik tegen haar ze achud haar hoofd nee en ze.begont te huilen kim ik wil die kind niet weg halen maar misschien dioni wel ik weet niet wat ik moet doen zei ze tegen me ga met hem op een goeie moment met hem praten misschien vind hij het wel leuk antwoorde ik stralent en we ging naar terug naar de Rest...

Lieke pov
ik ben net aangekomen bij de plek waar samuel is ik ga hem eindelijk vertellen dat ik hem leuk vind ik zag kim en ging snel met haar praten dus ik zag samuel en ik renden naar hem toe gaf hem een knuffel hey zei ik hey liek zei sam,sam ik moet je wat iets vertellen zei ik tegen hem hij keek me aan maar toch volgte mij en ik zei het sam ik.ben op je zonder twijfels kust ik hem op eens hoor een geschreeuw van iemand maar ik weet niet van wie van een meisje die ik niet kent ze loop naar samuel en ze haf hem klap ja zag haar huilen en ze ging weg rennen naar haar scooter en sam zei tegen.je kan beter weg gaan en.hij ging achter die meisje aan en ik ging ook weg maar ik draaide me om keek nog naar sam liep naar de fiets .....

Sam pov
ik werd gekust door me.beste vriendin die me leuk vindt ik zag dat dounja van streek is maar toch liep achter haar aan dounja ik wil het uit leggen zei ik tegen der maar ze keek me aan ze stapte op haar scooter ze wou vertreken maar ik haalde de sleutos laat me.met rust samuel ze ze kwaad maar rustig ik gaf de sleutos weer terug en ze vertrok ik ging weer naar de boyz de keek me aan van wat -is- er blik en legt uit wat er gebeurt is dion kwam naar me toe en zei ik ga wel met der praten thnx bro zei ik tegen hem en hij ging weer de andere ik ging naar het tent en ik viel in slaap......

Sheyna pov
Dion zei ik tegen hem ja zei terug ik moet je wat iets vertellen zei ik oke en we lopen veder van de beurt van de rest ik en dion liepen.nog een stukje veder tot ik stopte hij keek hem aan en.zei ik....uhm.... ben...misschien zwanger van jouw zei ik en ik begon te huilen dioni trooste me en zei zachtje ik word vader en er kwam een glimlach op me gezicht en ik gaf hem een lange kus maar we moeten echt aan de andere vertellen zei dion en ik knikten en we liepen hand aan hand iedereen keek onze aandactig aan toen dion hun gingen roepen toen zei ik we krijgen.een kindje en iedereen ging zei gefeliciteerd en kim kwam op me afrenne en zei wat zei ik je toch ik wist dat hij het leuk zal vinden en ik gaf haar een knuffel ik kan echt zonder.jouw zei ik tegen kim en ze glimlachte en dion kwam achter me staan en zei jij word.me.toekomstige vrouw ik draaide.me.gaf hem zachte kusjes op.zijn lippen ik deed express een bijtlipp.....

Lieke pov
Nu is mijn hart echt gebroken ik moest het gewoon niet doen hij heeft maar een woordje zegt die woordje in mijn hoofd opeens werd ik geduwt door iemand ik ging staan zag iemand ook op de grond het was een jongen.maar ik heb misschien ergens gezien.maar ik weet niet wat dus ik ging op me hurken en kijken of nog adem ik pak zijn pols hij ademt nog dus ik probeer zachtjes te wekken maar hii reageert niet dus ik pak me telefoon een bestloot om de ambulance te bellen

L=liek A=Ambulance

A.hallo u spreek met laura van de wijde

L.hallo hmm ik heb een kleine ongelukje gehad er is nu een jongen die nu op de grond lich hij ademt wel maar reageert niet.

A.Welke plaats ziin jullie

L.bij de joannesstraat

A.oke we zien u daar over 5minuten

Ik had opgehangen maar me gedachten waren ergens ander bij sam eigelijk.maar die heb een vriennetje waarom heb ik dit altijd ik kan nooit eens gelukkig worden.opeens kwam de ambulance hun namen de jongen in de soort bed en ik moets ook me gaan of ik iets had gebroken. de dokter kwam naar me toe een zei dat ik niks had gebroken dat alles in orde was met mij dokter zei ik ja antwoorde de dokter hoe gaar het met die jongen vroeg ik aan hem hij heeft een zware hersenschudding en liegt nu een lichte coma zei de dokter je kan nu better naar huis gaan zei de dokter nog ook is goed dokter ik verlaat de ziekenhuis en ging naar huis ....

Hey dit is de laaste deel van kamperen deel 3 ik hoop dat het leuk vond

i love you ft  b braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu