İş Değişikliği

71 18 6
                                    

Maria'ya yeni işi çok ağır gelmeye başlamıştı. İşten çıktıktan hemen sonra yeni bir yerde işe başlamak için sokakları karış karış dolaşmaya başlamıştı. Aslında eski bir kız arkadaşının önerdiği barda garsonluk yapabilirdi fakat sakat işler malum geleni gideni ayık olmaz. İstemeyerek de olsa  barda işe başlamıştı. Henüz işine yeni adapte olan Maria gözüne yakışıklı bir barmeni kestirmişti ama bir türlü konuşma fırsatı bulamıyordu. Trafik kazasından tam 6 ay geçmişti. Alışmaya başlamıştı sanki yalnızlığa, acılarla yaşamaya. Barmen Harry, Marianın dikkatini çekmeyi fazlasıyla başarmıştı. Bir gün sabaha karşı iş çıkışı maria tam köşeyi dönerken Harry ye rastladı. Heyecanlanmıştı. Maria aslında bugün beraber vakit geçirmekten kimseye zarar gelmez kafasındaydı. Harrynin de reddetmeye hiç niyeti yok gibiydi. Sahilde biraz yürüdükten sonra Marianın evine gitmeye karar verdiler. Eve geldiklerinde Maria üstüne rahat bir şeyler giyip Harry ye içki isteyip istemediğini sordu. Tuhaf olan tarafı Harry içki kullanmıyordu. Çok saçma, bir barmen nasıl içki kullanmaz? Marianın bedeni Harryi istiyordu tuhaf bir şekilde. Sabah olmuştu, gün ışığı Marianın yatağına vurduğunda bacağının Harrynin bacağının üstünde olduğunu fark etti. İrkilmiş bir şekilde hemen yataktan kalkıp üstünü giymeye başladı. Tüm gün neredeyse hiç konuşmadan şehri gezerek alışveriş yapmışlardı. Gece iş başlamadan önce Harry bara yaklaşmadan Marianın dudağına bir öpücük kondurmuştu. Marianın kalbinde ufak heyecan verici kıvılcımlanma olmuştu. 

Son SigaralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin