Iubire

51 2 0
                                    

   - Stiam eu ca e ceva cu tine .. Iesi din casa mea in momentul asta !
   - Nu imi poti face asta ! Acum ca imi sti secretul si nu ai de gand sa il pastrezi v.a trebui sa ..
   - Ti.am zis sa pleci !
Nu am avut de ales . Am trecut in spatele lui l.am tras de brat si l.am izbit de perete . Coltii mei erau la 3 centimetri de gatul lui .
     - Tin la tine , de aia ti.am spus . Ai o singura sansa ori mori ori taci !
     - Gata ! Bine ! Accept ! Tac ! Jur
      I.am dat drumu si a cazut pe podea respirand greu . Mi.am luat ochelarii o jacketa si am plecat .
      Ma plimbam prin oras si cautam ceva de mancare .. Chiar imi este fomica . Ma plimbam linistita si incercam sa gasesc cea mai potrivita persoana pentru cina mea tarzie .  Aud un tipat puternic dintr.un park . Incep sa alerg spre locul faptei unde vad o fata foarte sexy tavalindu.se prin iarba .
Ma indrept spre ea .
Eu: Ce s.a intamplat ?
Ea: Ma doare stomacul ingrozitor . Nu imi mai amintesc decat ca ma intorceam de la munca ,sunt animatoare intr.un club , si 2 tipi au venit si m.au luat la bataie . Acum observ ca mi.au furat geanta .
Eu: O doamne . Ăăă poftim asta . mi.am scos jacketa si i.am dat.o . Dute acasa si linistestete , am eu grija de idiotii aia .
Am alergat pe strada in cautarea celor doua scarbe .
      Deodata aud cum cineva ma striga .
El: Evident ca te.am gasit Diana .
Eu: Cine mama naibii esti tu ?
El: Ai uitat de mine ? Vechiul tau prieten , Hill .
Eu: Cum ai ajuns tu neghiobule aici ? Nu ai ce cauta in lumea asta !
   Ii vedeam umbra in intuneric . Era ceata si noapte .
Hill: Abia asteptam sa te gasesc. intr.o fractiune de secunda era in spatele meu . Sangele fetei a fost delicios ! Si banii .. O gramada ..
Eu: Sti ce mai este delicios ? Un vampir in dezvoltare .
   Ochii mei au devenit negrii si i.am prajit incheieturile . Evident ca pielea i.a reaparut la loc insa am avut timp sa fug putin . Cand sa cred ca am scapat , Adam a aparut in fata mea . Hill se apropia de mine .. Sunt incoltita complet . Adam era exact in spatele meu ma tinea de incheieturi si ma tragea tot mai aproape de el . Ii simteam fiecare patratica de pe abdomen . Hill era si el l.a 2 metri de mine . Sunt ca si moarta . A trebuit sa gandesc la fel si asta am facut .
I.am tras lui Adam un picior direct in mostenitori , iar lui Hill un pumn in nas . Am vazut o masina clacsonand si mi.am dat seama ca era Derek . Am fugit in masina si am sters.o de acolo .
Eu: Multumesc mult . Esti eroul meu . m.am apropiat de el si l.am sarutat pe obraz .
El: Nu ai pentru ce . Cine erau uratii aia ?
Eu: Eh.. Iti povestesc eu acasa .
Acum .. Pot sa iti spun ceva ?
El: Ai incredere .
Eu: Avem o mica problema , sau poate mai multe .
1- tipii aia ma urmaresc  si da , sunt niste vampiti rai care ma vor pentru puterile mele
2- nu mai pot fi vazuta in hainele astea pe strada siiii mai ales
3- NU AM CU CE SA MA HRANESC ! nu pot omora oameni la nesfarsit ..
El: Pai .. Mergem maine la mall , iti luam mult parfum pentru ati acoperi mirosul si cumparam noi niste haine sexy pentru tine dulceata . Cat mancarea .. Cred ca stiu . La liceu se organizeaza campanii pentru donatii de sange . Stiu unde este sangele ala depozitat .
Eu: Liceu ?
El: Nu ai licee in Sink-Vill ?
Eu: Ba da dar se numesc scoli .
El: Acelasi lucru la alte nivele . Auzi , si tu ar trebui sa vi la liceu .
   Zis si facut . Dupa acest weekend voi incepe si eu liceul dar acum am cateva chestii de invatat .
    Sambata am fost la mall cu Derek . Am luat 7 parfumuri si multe multe tricouri,pantaloni,rochii si fuste
In mall :
   Derek: Auzi.. Nu probezi si tu niste fustite ?
Eu: Ok. Pe care ? 
El: Alea scurte de acolo . Ai arata bestial in ele .
Eu: Ok .. Daca zici tu . m.am schimbat in acele fuste scurte . Erau foarte scurte si sexy . Tare . Cum arat ?
El: Extrem de bine dulceata .
M.am dus inapoi in cabina si m.am gandit la un mic joculet .
Eu: Derek , ma ajuti putin ? Nu imi pot da camasa asta jos .
El: Ăăăă.. Da .
S.a asigurat ca nu e nimeni pe acolo si a intrat in cabina nesigur si pregatit sa iasa rapid oricand . Eu l.am tras langa mine , l.am pus cu spatele de perete iar eu in fata lui . L.am sarutat , mangaiat si excitat . Abia astepta momentul asta insa ii era prea frica sa spuna ca ma place .
Eu: Te plac .
El: Si eu , mult !!
Am continuat pana cand am auzit o voce groasa in fata cabinei .
Angajatul magazinului : Iertati-ma dar nu este permis unui barbat sa intre in cabinele femeilor . l.a prins pe Derek de tricou si l.a tras afara .
Derek: Eu doar o . . .
Angajatul : Ii testai luciul de buze ?
Hai iesi de aici .
Eu am iesit si vazand ca in magazin nu era decat acel barbat angajat aici , i.am tras un pumn in stomac cat sa il simta
bine . Paznicul lipsea nu era nimeni inafara de mine si Derek asa ca .. M.am dus la casa de marcat am scos singuranta la toate hainele cumparate , le.am pus in punga si .. am plecat 😇 .
In masina .
Derek: Stii , nu credeam ca ma placi .
Eu: Te plac de cand te.am vazut , pari atat de dulce .
El: Merci . Eu pot spune ca nu prea te plac .
Mi.a picat fata instant insa am auzit cum isi continua fraza .
El: Te iubesc .
Eu: Ce ?
El: Nu stii ce este iubirea?
Eu: Nu prea avem termenul asta in Sink-Vill
El: Iubirea este sentimentul ala cand te simti atras de cineva , cand efectiv ai face orice pentru persoana aia si ai vrea sa nu o ranesti niciodata . Sa ai grija de ea si sa fie a ta toata viata . Sa simti cum orice sentiment al ei il simti si tu . Cand iti bate inima incontrolabil doar vorbind cu acea persoana . Asta e ceea ce simt si eu pentru tine .
Eu: Awww cat de dragut esti . Si te iupesc !!
El: Iubesc .
Eu: Da cu "b" te iubesc❤️❤️

  ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Asta a fost al 3 capitol la medie este Derek

Blood PrincessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum