Cosmin POV'
Odată ajunși la masa de lângă bar ne așezăm și începem să vorbim și să ne cunoaștem mai bine. Intr-un sfârșit ajunge și barmanul cu freshurile noastre de portocale. Si ea până și când bea suc arată fabulos,mirific pe când eu îl sorb deja pe tot dintr-o înghițitură și ea își termina freshul ușor. Ne indreptam spre ringul de dans unde eu o invit la un vals cu toate ca ea era îmbrăcată de gală iar eu de party .În timp ce vorbeam cu ea am aflat ca este fiica lui Tudor Panait cel care a dat această petrecere . Terminând valsul ne-am îndreptat spre tatăl ei,eu cu niște emoții de mă dădeau peste cap dar nu știu poate ca mă va prezenta și va fii bine .
Ana POV'
Acest băiat este foarte drăguț și tatălui meu îi place de el deci nu cred că cineva ar avea ceva împotriva unei relații între mine și el . El vrea acum să mă ducă la locul lui special care este intr-o pădure lângă casa lui care este foarte mare la prima vedere din spusele lui .Ne urcăm în masina lui neagră tunată. E fix pe placul meu și el și masina lui .Odată ajunși la pădure el mă duce intr-o cabanuta aflată in mijlocul pădurii și deja începe să imi placă și cabanuta lui mică
Cosmin POV'
Deci am adus-o la cabanuta mea mică și de o culoare maronie pe Ana care cred ca deja mă place foarte mult și eu pe ea dar nu știu încă părerea tatălui ei și ea este atât de relaxată pe când eu nu mai pot de emoții .
Ea se apropie ușor de mine încercând să mă sărute și eu îi dau voie să imi exploreze interiorul gurii mele și ea face același lucru .
Ea mi-a spus ca nu a mai simțit cu nimeni așa ceva și ca vrea să fie împreună cu mine iar eu am acceptat fără să mai apuc să spun ca o iubesc ca ea începe să mă sărute cu buzele ei cărnoase și moi iar tot ea rupe sărutul deoarece rămăsesem amandoi fără oxigen iar ea îmi spune ca trebuie să plece și ca ne vom vedea mâine la cafeneaua rockstyle .
Eu mă ofer să o duc acasă și înainte să ajungem la ea acasă îmi spune ca mă iubește și ca nu vrea să ne despărțim niciodată,mă sărută pe buze și se duce în casă eu spunandu-i ca o iubesc și ca de abia aștept să ne vedem mâine .
------------------------------------------------------
Hey sper să va placă și acest capitol îmi cer scuze pt greșeli
CITEȘTI
El si ea iubire de nedespartit
RomantikCosmin un băiat de 19 ani își căuta iubirea. Intr-un final o găsește pe Ana o fata de 18 ani cuminte și fiica unui mare om de afaceri care este cunoscut peste tot cu firmă lui de toate felurile. Ei doi se vor îndrăgostii iar nimeni nu îi va mai pute...