Buna eu sunt Emma am 10 ani, am ochii caprui spre galben, parul meu este un saten spre blond. Eu stau intr-o casa cu etaj alaturi de tatal si bunicii mei deoarece mama si tatal meu au divortat, dar asta nu ma intristeaza prea mult. Eu imi petrec majoritatea timpului alaturi de prietena mea cea mai buna mia . Eu ii stiu toate secretele la fel si ia mie dar nu ma deranjeaza. Ea are 14 ani si are parul saten inchis, ochi albastru-verzui, are o sora mai mare si una mai mica foarte foarte inervanta, uni ii zic pitbul turbat, a am uitata sa va zic ca o cheama Iasmina dar eu si mia si toti resul ii zicem Mimi. Mia mai are si o sora mai mare Andreiana da stiu e un nume ciudat dar infine... Eu insa nu am frati si nici surori.Si mias dori unul dar stiu ca nu se poate. Mie imi place sa citesc de pe aplicatia wattpad si sa desenez. Eu acum sunt in clasa a V, nu stiu exact daca in a sau b pentru ca mam mutat la o alta scoala deoarece la scoala la care am fost porofesoara ne injura si ne facea in toate felurile, si nu mai vreau sa continui pentru ca nu vreau sa imi mai amintesc ce sa intamplat acolo.
Scuze ca am scris putin dar nu mai am ce sa scriu despre emma . va rog sa imi votati povestea si scuze pentru greseli dati un com va rog cine vrea dedicatie sa scrie. Acest capitol il dedic prietenei mele Volosincu Monica Viorica.