Bölüm 1

11 2 0
                                    

Buz gibi bi soğuk vardı dışarıda, yanıma bi hırka almayı iyi ki akıl etmiştim.

Adımlarını hızlandırmaya başladım ve almam gerekenleri tekrar aklımdan geçirdim. "Süt,yumurta,ekmek iyi bi kahvaltı için gerek".

Hatırlamam gereken şeyleri şarkı yapmayı seviyorum doğrusu.Tam şarkımı söylemeye devam ediyordum ki arkamda birinin bana güldüğünü farkettim. Tamam biraz sesli söylemiş olabilirdim ama benimle alayda edemezdi.

"Ne gülüyosun be"
arkamı döndüğümde arkamdakinin abim olduğunu anladım.
"Berfin sen hiç büyümiyeceksin dimi abicim"
koşarak abimin boynuna atladım nerdeyse 2 aydır iş nedeniyle abimi görememiştim. Marketten süt yumurta ve ekmek aldıktan sonra eve döndük.

Kapıyı annem açtı abime sarıldıktan sonra içeri girdik. "Fatih nerelerdeydin oğlum çok özledik seni"
"Geldim işte anne"
Hoplaya zıplaya mutfağa gittim kiraz ablaya yardım edebilirdim. Kahvaltıyı hazırlandıktan sonra masaya oturduk.
"Anne ben bugün bizimkilerle alışverişe gideceğim."
Yarın okullar açılıyordu ve benim bi alışverişe ihtiyacım vardı. Yeni okul yeni arkadaşlar.

Aslında eski okulumdan gayet memnundum ama babamın işleri düzelince beni koleje yazdırmak istediğini söyledi.Bende eğitimime katkı sağlıyacağını düşünerek kabul ettim. Ama tek sorun ordaki zengin piçler ve egoları.

"Karanlığa kalma kızım"
Klasik anne tembihleri vol 618247
"Tamam anne merak etme deniz beni eve bırakır"
Hızla merdivenlerden çıktım ve kendimi yatağıma attım.Komodinin üzerinden telefonumu alıp bizimkilere haber verdim.

      PONÇİKLER
BEN: Hadi uyanın alışverişe 😋
MELİSİS:Aaa çok iyi olur :)
DENİZzZz:Beni uykumdan uyandırmanın nedeni bumuydu gerçekten berfin 😢
BEN: Hadi uyuşuklar saat 13:00'da herzamanki yerde 😊

Telefonu komodinin üzerine koyarak duşa girdim.Sıcak bi duş herzaman iyidir. Sıcak suyu açıp dolmasını bekledim dolduktan sonra üzerimdekileri çıkartıp yavaş yavaş suya girdim.Elime şampuan sıkıp saçımı köpürtmeye başladım.Durulanıp sudan çıkarken aklıma ne giyeceğim geldi.

Altıma siyah dar bi pantolon üzerime bi kazak giydikten sonra saçlarımı kurutup camdan dışarıyı izlemeye başladım.

Kar yağıyordu yerler hafif hafif beyazlaşmaya başlamıştı.Çantama telefonumu ve cüzdanımı atıp aşağıya indim. Annemi ve abimi öptükten sonra dışarı çıktım evet babam herzamanki gibi yine işteydi.

Yoldaki taksiciyi durdurduktan sonra gideceğim yeri söyledim.Geldiğimizde şoföre parayı uzatıp taksiden indim. Deniz ve melis herzamanki gibi yine kavga ediyorlardı.

" Selam gençler"
Denizin ustundekileri farkettiğinde ufak çaplı bi gülme krizine girdim

"Deniz bu hal ne pofuduk terliklerinle gelseydin"
Deniz üzerine baktı pijamalarını çıkarmadığının farkındaydı iki kolunu kendine dolayıp
"Ne varmış pijamalarımda"
melisle neden kavga ettiklerini anlamıştım.

Denizin evi yakın olduğu için onu eve yolladık üzerini giyinip Avm'ye gelecekti.

Melisle bi kafede oturduk ve sohbet etmeye başladık.
"Melis iyiki sende benle aynı okula geliyosun yoksa ben naparım orda tek başıma"

Melisin babası Denizin babası benim babamla ortaktı ve bu sayede aynı okula gidebiliyoduk.
"Aynen bu bizim için çok iyi oldu."

Kahvemden bir yudum daha alırken yan masada bana bakan çocuk dikkatimi çekti. Aslında açık kahverengi saçlarıyla tatlı gözüküyordu.

Ben ne saçmalıyorum çocuk resmen sapık.
"Melis kalkalım mı? Denizde gelir birazdan"
"Tamam ben hesabı ödeyip geliyorum"

Montumu giyip çantamı aldım.Çocuk koltuğa yayvan bi şekilde oturmuş hala bana bakıyordu.

Dışarı çıktığımda meliste peşimden geldi. Avm'ye doğru yürümeye başladık.Deniz yanimizdan arabaya geçerken kornasını çalmaya başladı.

" Hadi kızlar arabaya"
melis arkadan dolanarak ön koltuğa geçti

"Siz arabayla gidin zaten yakın ben biraz hava almak istiyorum" yerler tamamen beyaz örtüyle kaplanmıştı kar daha şiddetli yağmaya devam ediyordu
" Sen bilirsin prenses dikkat et üşütme"

"Anne nasihatları "
Elinde kaldırdığı telefonu gösterdi annemin denize söylediği tembihler
"Hahaha hadi kapıda görüşürüz"

Soğuk hava gerçekten iyi geliyordu. Denizlerden önce oraya varmak için kestirme yolu tercih ettim.Ama sokaktaki apaçileri görünce pişman olmuştum.

"Güzelim biraz takılalımmı"

Hadi bakalım yine
başlıyoruz.Ben bu istanbul da tek başıma dolasamiyacakmiyim

"Kes sesini"
diye bağırdım. Arkamı döndüğümde 3 kişi bana bakıyodu. Hızlı adımlarla arkamı döndüm ve yürümeye devam ettim.

"Nereye güzelim"gözlerim dolmaya başlamıştı ve korkuyordum.Onlara cevap vermeden hızlı hızlı yürümeye devam ettim.

Arkamdan geldiklerinin farkındaydım ve birinin kolumu tutmasıyla sendeledim.

"Uğraştırma bizi canım gel takılalım"
Beni tutup kendine çekti.Ani bi hareketle kurtulup doğru alana hedef almaya çalışarak bi tekme savurdum.

Ama diģer adamlardan biri saçımdan tutarak beni yerde sürüklemişti saç diplerinde hissettiğim acıyla gözlerimdeki yaşları serbest bıraktım

"Bırak beni allah kahretsin" karnıma yediğim tekmeyle karnıma bi kılıç saplanmış gibi hissediyordum ve midem bulanıyordu.Bağırmaya  başladım.Tekme attığım adam dahil hepsi üzerim yürüyordu aralarında başkalarıda vardı.

Tam işimin bittiğini düşündüğüm sırada arkamdan gelen sesle arkamdakini görmeye çalıştım
"Bırak kızı"

Hepsi koşarak uzaklaşmıştı.
Adamların koşarak kaçmasına şaşırmıştım doğrusu onlar adamı dövebilirlerdi.

Arkama döndüm ve o kafedeki adam tam arkamdaydı.Kendimi çaresiz hissediyordum.Karnımda tarifsiz bi acı vardı

"İyimisin"
Bu adam neden beni takip etmişti

"Iyiyim"
Suan pek bunu düşünecek halim yoktu doğrusu.Karnıma dikkat ederek ayağa kalktım ve çocuğa teşekkür ettim cevap vermesine fırsat bırakmadan yürümeye başladım.

Kolumdan tutum beni durdurdu.
" Atla,seni evine bırakayim"

Tanımadığım birinin arabasına binmekmi?
Pek sanmıyorum.

"Teşekkür ederim,ben kendim giderim"
Kolundan tutup beni çekiştirmeye başladı.

"Seni bu halde dışarıda bırakamam"
Bu kendini ne sanıyordu acaba

"Seni tanımıyorum bile şimdi kolumu bırakmazsan polisi ararım."

"Seni eve bırakayimde istersen hapise attır"

Dedi ve beni kolundan tutup arabanın ön koltuğuna oturtturdu

"Bırak beni sapık"

Telefonuma uzanmış polisi aramaya çalışıyordumki kapının önünde deniz bana bakıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

.....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin