Kapitel 4

2.1K 10 3
                                    

Vi vaknade och Jag kände hans varma kropp i mot min han är min ängel jag vände mig om och började hångla jag blev as kåt och han med jag kände hans stor kuk börja resa sig i kalsongerna och jag frågade om vi skulle duscha tillsammans vi gick till duschen och vi satt på duschen och klev in när vi kom in i duschen så började vi strula det började bli mer till ett knull. När vi hade duschat färdigt så började vi klä på oss jag tog ett bar string och en matchande bh. Han klädde på sig kalsonger och vi gick till rummet när vi sen e framme så lägger vi oss i sängen vi tar upp min data sätter på en film sen så blir allt bra vi ligger i sängen och myser jag tycker att de börjar bli kallt så jag hoppar närmare han och han håller om mig. Han frågade om jag ville flytta till han. Och jag svarade ja för att jag va trött på att bo hemma jag flyttade till han och vi va ett par jag hade alltid drömt om detta nu gick allt i uppfyllelse.  Han va glad han ville att vi skulle bli en fin familj men jag va inte redo för att skaffa barn än och han tog de men han sa att vi i alla fall kan skaffa oss en hund vilket jag ville.
Jag sa att jag ville berätta för pappa och mamma allting han sa ok men. Han ville att vi flyttade ihop snart.

Jag kom hem till mamma och pappa jag satt mig ner och ville berätta men jag klarade inte så jag skrev på sms vad jag ville och låtsade att jag tappat rösten. Mamma svarade att hon tyckte de va en bra ide men hon ville träffa killen först. Jag sa visst ska bara kolla med han om de e okej. Jag ringde han och berättade och han kom hem till mig nu och visade sig. Nemen ser man på där har vi den lyckliga killen. Jaha va kul när tänkte ni flytta i hop jag berättade och hon hjälpte mig att packa allt för jag flyttar till han idag. Jag packade ner allt i mitt rum de ända som va kvar va sängen men den ville jag inte ha för vi hade en sjukt skön säng redan. När vi va framme så packade vi upp allt och fixade till allt den gick vi till affären för köpa mat dom jag kunnde laga.   Jag tänkte laga en ungersk kyckling gryta vilket jag kunnde väldigt bra. När jag lagat maten när vi sätter oss ner för att äta så säger han att han vill att vi ska förlova oss och jag svarar ja.  När vi ätit färdigt ringer han hem några kompisar. 
När han kompisar kom blev dom förvånade att jag stog där vi berättade allt och dom blev förvånade att vi gått frammåt så fort men dom va glada för vår skull vilket  jag blev glad för. 

Förlåt jag har haft problem i min familj de e därför jag inte skrivit på ett tag men jag tycker att jag börja tappa bort mig lite men om vi säger såhär ni kan kontakta mig på Kik så kan ni hjälpa mig vad ni tycker ska hända. Kommentera om ni vill ha min Kik.  ☺️❤️
Hoppas ni gillar denna

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ett sex lovWhere stories live. Discover now