Lanet Okul

34 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar adım Hilal. Fazlasıyla acemiyim. Ben sadece 100 kişi falan istiyorum birde arkadaş olmak. Şimdiden teşekkürler :))
Birde önemli medyadaki ana karakterler sırasıyla; Poyraz, Pırıl,Aymira ve Dora birde tek tek onlar

Annemin kapıya birden girmesiyle gözlerimi açmak zorunda kaldım ve o anda alarmın lanet sesini duydum.Doğru ya bugün okulun ilk günüydü.

''Hayaat tatlım uyan hadi senden heyecanlıyım ya nasıl kalkmazsın bugün okulun ilk günü şu haline bak hadi kalk kahvaltın hazır. Hazırlan çabuk,sonra gel annecim bekliyoruuuum.''

Ah, kendimi tanıtmayı unutmuşum adım Hayat 16 yaşındayım. Özel br polis lisesinde okuyorum. Evet polis olucam evet kızım,biliyoruum. Ama benim ve babamın isteği bu. Babamı küçük yaşta kaybettim. Polisti,işinde vefat etti zaten. Gözlerim dolarken yatakta kalkıp kendime ait küçük olan lavaboma girdim. Annemle bir villada yaşıyoruz. Zenginiz,durumumuz gayet iyi. Egoistlik için demedim yanlış anlaşılmasın. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp küçük bir duş yaptım. Üstüme klasik kıyafetlerimi giydim. Uygulamalı derslerimiz haftada üç kere ve polis kıyafetlerimiz okulda dolaplarımızda.Saçlarım düz olduğu için uçlarını kıvırdım. Eyeliner çekip rimel sürdüm. Hafif pembe bir ruj sürdüm. Veee tamamım. Çantam!!!!!
"Anneeeeeee çanta- Ha tamam burdaymış"

"Hayaaat hadi geç kalıcaksın servisin gelir birazdaaaan."

Çok duymuş beniiiii canım anneem. Hemen aşağı indim. Hızlıca bişeyler atıştırdım
"Kızım hiç bir şey yemedin bak kızarım bidaha goremezsin sabah boyle kahvaltıları.

"Anne dünyayı yedim yeter hadi kaçtım ben servis gelicek öptüüüm" diyip yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Yanaklarını mıncırdım.
"Görüşürüz Meral sultan"

Kıkırdadı.

"İlahi kızım,hadi iyi dersler meleğim."

Hemen converslerimi giyip dışarı çıktım. Poyraz yanıma gelip
"Selam güzellik günaydın bide bu ne şıklık gözlerim kamaştı vallahi."

Poyraz kimmi? Tabiki herşeyim. Erkek bfflerimin birincisi. Abim gibi,sırdaşım,dostum. Ailecek görüşürüz annem Poyrazdan başkasına güvenmez. Annem holdingte iş kadını olduğu için eve bazen gelmez. Poyraz bize gelir ve bizde kalır bazen Pırılda gelir ve koparız sksks

"Amaan Poyraz sende. Klasik kıyafetlerimi giyip bi kaç bişiyler ekledim"

Kolunu omzuma attı. Yanağımdan makas aldı

"Her zaman güzelsin gözümde fıstık"

Gülümsedim. Seviyorum onu kardeş kelimesini hak eden en iyi kişi.

"Servis geliyor hadi binelim"

Aynı servisteyiz evet.

Yan yana oturduk. Pırılı görünce gözlerim parladı o da best friendim 2 hafta önce görüştük ama özledim.

"Maviiiiiş!!!1!1!111"

"Kahverengiiim!!!!"

Lakaplarımızdı bunlar. Göz renklerimize göre lakaplardı sıradan şeyler sım sıkı sarıldım. Nasıl özlemişiiiiim.

"Kankaaaa çok ozlemisim eski günlere dönücez ama ya dersler falan"
ÇOK HAKLIYDII.

"Aynen ya ne yaparız bilmiyorum uygulamalı derslerde olucak bu sene yandık."

"Olsun canım benim polislik güzel şey ya."

Bunu dememle Pırıl bana ters ters baktı. Ben 'Ne var ' bakışımı attım. Evet bakışlarla anlaşıyoruz. O da bana 'Bunu mu sen mi söylüyosun' dercesine göz devirdi. Arkadaşlar siz siz olun kankanıza ters şeyler demeyin gözlerimi şeettim yani o bakışları atmaktan. Çok geçmeden arabaya aynı anda Aymira ve adını bilmediğim.bir taş meteor afet girdi. Bu ne laaaaan! Allah resmen benden almış ona vermiş. Çöş yani. Aymira benim çok yakın olmasada kankamdır,okulda pek takılmayız ama sosyal ortamlarda denk gelirse. Yanındaki çocuk bizden sakladığı öve öve bitiremediği sonra aldattığını öğrendiği ve 1 ay salya sümük ağlayıp hiç görüşmediği 'Dora' olamaz dimi???!!??!??!

#Bölümsonu
Şimdilik bu kadar sonraki bölümde görüşmek üzere
asosyalbagyan2002

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk LazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin