Okuldan çıktıktan sonra eve gelip hızlı bir duş aldım ve biriktirdiğim param ile albüm almaya gittim.
Albümlerin önüne geçtiğimde hepsine sarılmak istedim hepsini istiyordum. Çoğu vardı ama yine de
Kucağıma son eksik olan Believe Acoustic, Believe ve My World albümünü aldım. Kitap raflarından Never Say Never kitabını da aldıktan sonra kasaya geçiyordum ki raftaki Believe Movie cdsinin ordan bana gülümsediğini gördüm.
Oraya doğru koştum çünkü tek bir tane kalmıştı. Tam elime alacağım sırada bir çocuk geldi ve hızla rafta kalan son Cdyi aldı.
Hızla arkamı döndüm ve öfkeyle çocuğa baktım.
''Onu hemen bana ver yoksa olay çıkar''
Çocuk sırıttı ve;
''Ama önce ben aldım'' dedi.
''Ama önce ben gördüm'' dedim.
Ve sonra ardından ekledim.
''Gidip başka bi yerden al.''dedim sinirle.
''Bulmuşken bırakayım mı yani tabiki hayır.'' Demişti.
Dikkatimi çekense erkek olmasıydı bi bakıma hoşuma gitmişti.
''Belieber mısın ?'' Diye bir soru yönelttim.
''Evet'' diye yanıtladı hızla ve ekledi. ''Sen ?''
''Belli olmuyor mu ?'' Dedim üstümdeki Justin tişörtünü ve kucağımda taşımaya çalıştığım albüm ve kitapları göstererek.
Gülümsedi ve;
''Evey fazlasıyla belli oluyor.''
''Şimdi onu bana verir misin izleyemedim ve izlemessem ağlayacağım.''
''Üzgünüm veremem.'' Dedi ve gülümsedi. Sinir olmuştum.
Zıplayarak elinden almaya çalıştım ama boyu uzundu ve yukarı kaldırıyordu.
Elimi yumruk yaptım ve koluna geçirdim.
Görevli boğazını temizleyerek;
''Bir sorun mu var ?'' Dediğinde evet dercesine başımı salladım ve hızla aklıma gelen soruyla heyecanlandım.
''Bu cdden daha kaldı mı ?'' Dedim ağlamaklı ses tonumla. Sinirim bozulmuştu. Bir an önce izlemek istiyordum.
''Bekleyin bakıp geleceğim'' dediğinde içime umut doğdu ve kucağımdakilerle birlikte yere oturdum.
''Lütfen olsun.'' Diye fısıldamaya başladım.
Görevli elinde 4 Cdyle geldiğinde mutluluktan ağlayacaktım.
Diğer üçünü rafa koyarken bitanesini bana uzattı. Elime alıp sevinçle defalarca teşekkür ettim ve Cdye sarıldım.
Çocuğa baktığımda ise kafasını yere eğmiş gülümsüyordu.
Tam kasaya döneceğim sırada;
''Hey baksana ismin ne ?'' Dedi çocuk. Kaşlarımı kaldırarak;
''Beyza senin ?'' Diye sordum.
''Tuna'' dedi kısaca. İkimizde gülümsedik.
''Filmi birlikte izlemeye ne dersin ?'' Dediğinde mutlu olmuştum. Bu iyi birşeydi.
''Olabilir.'' Dedim gülümseyerek.
''Yarın müsait misin ?'' Dediğinde kafamda yarın ne yapacağımı düşündüm. Hiçbirşey. Yarın cumartesiydi.
''Evet müsaitim'' dedim ve birbirimize telefon numaramızı verdik.
''Sana mesaj atarım.'' Dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım.
İkimizde kasaya gittik ve elimdekileri öderken o da yanımdaki kasada ücreti ödüyordu.
Poşetleri koluma taktım ve oradan çıkarak eve kadar yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Asla Deme
Fanfiction''Uçmak için kanatlara ihtiyacın yok. Elimi tutman yeterli.''