2.5 YILDIR BEKLEDI

17 1 0
                                    

Evet işte o kız sena sevdigi cocuk oğuzun peşinden tam tamina 2,5 yıldır koşuyor.

Oglaninda biraz gonlu var gibi ama tabi bide sevval var basimizda oğuz ilk baslarda sevvali seviodu sevval oguzu sevmiodu oguz bu duruma karsi kimseyle cikmiyacagina soz vermisti ama sevval oguzu sevmeye baslayinca oguz sozunde durmayip sevvalle cikti.

Tabi bu senayi biraz uzsede sena herseye ragmen guclu görünmeye calisiyordu.

Aradan haftalar gecti. Oguz ve sevval ayri.

Oguzun kankasi zeynep var bide. Her sirlarini birbirleriyle paylasir, cok kuvvetli baglari vardir.

Oguz zeynebe " bastan beri sevmem gereken kişinin sena oldugunu anladim" dedi

Bunu duyan bizim kız sevindimi üzüldümü belli deil.

O zmnlar zeynep alpernle cikiordu.cocuk sumuklu bocek gibi yapisti kaldi surekli sitemize geliorudu.

Site kizlarindan bide aysen vardi. Aysende emre die bi cocukla cikiodu. Cikmaz olaydi. Emre aysenle cikarken baska bir kiza cikma teklifi etti. Ve aysenin yuzune " seni kullandim,seni hic sevmedim" dedi.

Aramizdaki en guzel iliskiyi yasayanlar sena ve oguzdu bence birbirini seven ama kavusamayan cift. Daha dogrusu cift olmayan cift.

Sena ve oguzun okuldada cok anisi vardir birbirleri ile cok ii anlasirlar. Ama sevval bunlarin arasini bozmak icin elinden geleni yapmaktadir.

Onlarin deli dolu hayatindan bi anisi soyledir;
Sena oguzun resim odevini yapar ve aralarindaki konusma soyle gecer .
Oguz=》" teşekkür ederim senin sayende ilk defa resim odevimden 100 aldim cok tesekkur ederim" diyerek çikolatayı uzatir.

Sena =》 Ne gerek vardi diyerek mütevazi bi kiz stiline girer .

Zafer okulun birincisidir. Bu konusmaya taniklik eden zafer senayla "ne geregi vardi "diyerek dalga gecer.

Kötü olmuş olabilir kusura bakmayın ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Real LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin