Era inca un inceput plictisitor la ceva ce urma sa fie cel mai captivant an dintre toti, e.... cel putin pt mn, Cristina Mihen.
Asteptam cu "Ama Zambi" de la Amanda Vasic (cea mai draguta persoana si mai buna prietenă a mea) sa vina randul clasei noastre sa intre in vechea si marea clasa din cea mai buna şcoala din oras, dar era si cea mai obositoare, ah.
Normal ca si acolo, ca in toate locurile in care am mai fost eram "Tina Toci"
Atunci simţeam ca ceva era schimbat anul asta, poate era un alt miros de frica ca vei loa nota patru sau ceva diferit in clasa noastra, oricum nu am bagat de seama pana nu am intrat in clasa si lam vazut.
Ochi verzi ce stralucesc mai tare ca stelele, buze rosii intense ca dulceata de cirese, un par roşcat dat peste cap si niste muschi ce se vedeau perfect prin camasa ..pe scurt baiatul perfect.
Pentru o secunda miam loat ochii de la acel fabulos tip nou si am uitat la cine era langa el "Rocksi Cool"de la Rocksie Cimpa , o frumoasa cu ochii negrii ca patul ei de vrajitoare. Un amanunt mic,e cea mai draguta fata din scoala si ma face mereu de ras, desii...,sunt destul de obisnuita sa fiu fata timida din spatele clasei.
Cum puteam sa am o sansa cu un tipca el cand dansa il tinede mana ca pe un trofeu pe care nu poate sa il piarda sau ca pe un milion de dolari.
"Pai nu ai"
Termina constiinta .
Bine sumt una din ciudatele alea care se cearta cu mintea lor si pierd.
Zioa a continuat normal insa a fost cam ciudat and diriginta ma intrebat de ce ii desenez chipul baiatului cel nou pe orar , dar bine ca doar el dim toata clasa nu a auzit, asfi fost moarta sa o fi facuto desi o sa fiu moarta si cand colegii vor rade incontinu de mn pt ce sa intanplat dar nu imi fac asa mari griji pt cicaleli , insa poate ca anul asta va fi nult mai special si interesant ca cel precedent cu nota zece pe linie, de as putea sa iau doar un noua ar fi cel mai bun lucru care mi sa intamplat pana acum si poate care mi se va intampla insa nu se stie
"Ba se stie, esti o tocilara"
Termina constiinta!
"Nu"
Ah niciodata nu ma laşi in pace!!!!!!!