Okullar kapanmıştı .Yaz zamanıydı . Artık okullar kapandığına göre eğlenmek stres atmak hakkımdı . Annemlere tatile gidelim yazlığımıza gidelim diye tutturmuştum . Derslerim iyi olduğu için tatil planına izin vermişti . Bodrum ' a gitmeye karar verdik . Bekle beni Bodrum...
Bu Cumartesi gitmeye karar verdik . Cumartesi günü geldi çattı . Çok heyecanlıydım .Son hazırlıklarımızı yapıp evden çıktık . Bavulumu aldım ve vazgeçilmezim kulaklığımı aldım . Arabaya bavullarımızı yerleştirdik . Kulaklığımı çıkardım ve müzik son ses bangır bangır ... Çok mutlu ve heyecanlıydım . Epeydir Bodrum a gitmek çok istiyordum . Bu iyi olmuştu . Artık gelmiştik inanamıyorum süper ötesi bir yerdi . Tam benlik bir ortamdı . Bir otele girdik . Odaya yerleştik burası adeta çok güzeldi . Bir an önce denize gitmek istiyordum . Bunun için ısrarlarım sonunda . Mayolarımı giydim . Hazırlandık ve otelden çıktık . Denize girmek için sabırsızlanıyordum . Ve gelmiştik burası süperdi denizi , ortamları ve müzik son ses çalıyordu . hemen kıyafetlerimi çıkardım ve denize dalış yaptım . Oh be dünya varmış . Su çok güzeldi . Rahatlamıştım . Sanırım bütün okul dönemimin stresini burda atacaktım . Bir anda yüzüme top geldi . Tabi bende ister istemez sinirlenmiştim fakat karşımdaki benden çok özür diledi ve beni oyunlarına davet etti . Çok iyilerdi . Üstelik aynı yaşıttık . Hemen kaynaşmıştık . Ezgi , Meyra , Günce , Murat ve Oğuzhan dı isimleri . Her zaman buluşup bir yerlere giderdik hep . Hepimiz çok eğleniyorduk . Canlı müzik dinlemeye giderdik akşamları . Bu süper oluyordu .Bazen sahilde yürüyüş yapardık . Ama en güzelide aksam gezmesiydi . Derken zaman böle geçiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ZAMANI
Teen FictionOkullar kapanmıştı .Yaz zamanıydı . Artık okullar kapandığına göre eğlenmek stres atmak hakkımdı . Annemlere tatile gidelim yazlığımıza gidelim diye tutturmuştum . Derslerim iyi olduğu için tatil planına izin vermişti . Bodrum ' a gitmeye karar verd...