Part One

43 3 2
                                    

Pov Whyonna

'Mam?! moeten we egt verhuizen ?!'Roep ik boos. Mams knikt gwn rustig terwijl ik flip . 'Ik wil helemaal niet verhuizen het is fijn hier in Tilburg Ik wil niet naar A'dam!!' roep ik door de keuken . Ik ren naar boven en sluit me eigen op. Miss is het wel goed dat we verhuizen  ... . Ik loop weer rustig naar beneden. 'Mam srry... ''Geeft niet lieverd ik ben het van jou wel gewend' Ik ren naar mama toe en  duik veilig in haar armen. 'W waneer vertrekken we??'vraag ik langzaam 'Morgen dus pak snel in sloop je bureau en je kast dan zetten we alles in de auto  en sloop morgenvroeg je bed maar.' zegt mam. Ik loop naar boven met zakken en dozen op de dozen schrijf ik : Mij xx♥Kaj leroy van der voort♥.  Ik glimlach. Stiekem ben ik benieuwd naar waar we in A'dam gaan wonen ach we zien wel. Ik pak Mijn Phone  ik doe mn oortjes in en zet Verleiden op ik zing keihard mee.

Pov Kaj

'Dude Srsly krijg jij een nieuwe Buurmeidje?!' vraag ik . Sam knikt gwn rustig 'Hoe oud zou ze zijn?'' vraag ik automatisch. '18/17 ofso' zegt sam dood rustig. Mmmmm er is iets met Sam meestal is ie enthousiast . 'Gast is er weer ruzie tusse jouw en Britt' vraag ik . Hij knikt verdrietig en laat z'n whatsapp zien met Britt  Da Fuq !. 'Sam heb jij Srsly een andere girl  Gezoend?!'Vraag ik ongelovig 'I i ik was dronken  en niet zo'n beetje ook niet ' zegt hij  Ik ijsbeer onrustig door Sams kamer .  Hij leert het ook nooit he  ik zeg hem keer op keer  Drink alleen als je gf er niet is  maar wat doet die idioot  hij denkt neee  laat ik maar niet naar kaj luisteren  en nu kan ik et weer Fixxe tussen die 2.


Sorry schatten nog niet alles was  ingevuld maar ik heb een beginnetje. Zeg of je het leuk vind of niet in comment  en Veel Cupcake zoentjes van Moi ♥♥♥♥


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 31, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Why Me?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu