*multide riri var *-**
*multideki hande
''Lan ne yaptın mal Hande.''
Hande sebebsizce bakıyordu.Belli ki oda korkmuştu hem mal sen niye mercekten bakmadan açıyorsun ki. Hande'ninde yardımı ile adamı düz çevirdik.Çevirdiğimiz andan itibaren ben 5 saniyelik bir kalp krizi,10 saniyede şok geçirmiş olmalıyım ki Hande'nin dürtüşü ile kendime geldim.
-yaklaşık 10-15 dakika sonra ^^-
-Mert'den-
''Mert,mert duyuyor musun''
Hızlıca ayağa kalkıp,etrafıma bakındım ve sonra karşımdaki kızıl canavara baktım.Az önce ki canavar kelimesi bu kızın pardon ucubenin yanında az kalırdı.Akmış makyaj.Kırmızılıktan belli olmayan kahverengi bir çift göz.Bundan kim korkmaz lan.
''Hande uyandı mı mer...''
O cümlesini bitirmende arkamı dönfüm.Büyük ihtimal kalktığımı görmemişti ki bu malca soruyu sormuştu hoş mal insan malca soru sorar.Öykü kısa çaplık heyecan krizi geçirdikten sonra;
''Neden gelmiştin Mert?''Sesinde ki heyecanı saklamaya çalışıyordu ama beceremiyordu.He yani heyecanlanması normla bir şey benim gibi kasdan ve tatlılıktan geçilmeyen bir çocuğu kim görse heyecanlanır.
''Telefonunu unutmuşsun''
diyip telefonunu ona uzattım.Sadece teşekkür edip odasına yani tahminen odasına gitti.Hande'De yani kızıl ucube bir şeyler saçmaladıktan sonra arabama doğru yol aldım.
-yine yaklaşık 30 dakika sonra-
-Öykü'den-
''Eee sonra noldu öykü anlatsana''
bıkkınlıkla nefesimi dışarı üfledim.''İşte sonra buraya geldik Hande''
Hande hayal kırıklığı ile odasına gitti.Tam odama girecekken.
''Mal bebeyi niye öpmedin kızım harbi salaksın sen''
''He Hande he malım he he salağımda''
derken,sürtük hande çoktan içeri girmişti.kendimi tam uykunun kollarına atarken o lanet olasıca mesaj sesini duydum. Operatördür diye önemsemedim. tabii önemsememeyi önemseyemedim çünkü hangi sapıksa onun sayesinde lanet olasıca o mesaj sesini tam 50 kes duymuştum.Küfür ede ede telefonu elime aldım ve numaraya baktım.+90051596....
Bu kimdi lan.Hemen mesajlara baktım.
(''*'' simgesi mesaj unipandalar)
*naber lan kızıl ucubenin sarışın arkadaşı :D*
Bu kimdi aceb.
*siz kimsiniz*
Yaklaşık 2 saniye sonra cevap geldi nasıl böle hızlıydı acaba -_- herkimse banada öğretmeliydi.
*mert tabii ki de bebeğim ;)*
bebeğim mi? Mert mi? Noluyo lan*numaramı nerden buldun?*
*Telefonun arabada kalmıştı mal*
Numaramı mı almıştı.Evet doğru numaram rehberimde ekli -_-
*O zaman hemen sil numaramı*
*Nedenmiş o sarışın tipik*
*Engellerim mal o zaman*
*Engelle yeni hat alırım :D*
Harbi maldı la bu bebe. Benim ailemde varlıklıydı ama ben bu kadar lımarık değilin neden aceb.Gelen mesajları umursamadan uyudum.
-VOTELEYİN *-* SİZİ SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURU
Teen Fiction'' Amma mızmızsın ha. ne güzel işte yağmur yağıyor'' ona ''delirmişsin'' der gibi baktım.Anlamış olacak ki. '' Off hadi ama Masal yaz yağmuru bu hasta olacak değilsin ya'' ''Ama b.....'' cümle bitiremeden Mert beni çekti ve yere kapaklandım.Bunun b...