Dupa discutia avuta cu noul meu frate vitreg, m-am dus in bucatarie pentru obisnuita mea cafea de dimineata. Matt si Rover se certau ca deobicei, dar i-am evitat, si vazand ca Shy manca frumos din farfuria lui gatita de Rosemary, mi-am luat ceasca de cafea si m-am indreptat spre camera lui Toby.
Deschizandu-i larg usa, m-am trezit trasa brusc inauntru, auzind usa trantita cu putere in spatele meu.
- Bate si tu inainte sa intri intr-o camera femeie! mi-a tipat in ureche Toby, aratand vizibil furios pe faptul ca nu i-am respectat singura regula sacra a lacasului sau.
- Daca nu ai mai tine atat de multe animale care ar putea sa iasa afara poate chiar as bate inainte. i-am raspuns plictisita uitandu-ma prin jur. Dar privirea mea a ramas atintita pe lucrul scarbos pe care il tinea in maini.
- Eww. NU-mi zi ca m-ai atins cu mainile alea! Toby! Esti asa ciudat! am inceput sa strig clar ingrozita ca a avut decenta de a ma atinge.
- Nu mai face asa mare caz de necaz. E doar o broasca. E noua in familie. A trebuit sa le disecam la liceu, dar mi-am luat-o pe a mea acasa pentru ca ce oameni omoara broaste! O cheama Slippy pentru ca tot imi aluneca din maini. Uite. Vrei sa o tii?
- Mai bine as fi intepata de o mie de viespi decat sa tin o broasca raioasa. i-am raspuns uitandu-ma cu dezgust la el.
- Cred ca ar durea. Ma rog, cine sunt eu sa-ti spun ce sa faci?
Si cu acestea fiind spuse am iesit din camera lui indreptandu-ma spre cea a lui Kevin. Te rog fii acasa.
Si se pare ca nu era. Camera lui era goala, patul facut si geamul deschis, aer proaspat venind de afara. Am intrat repede inauntru inchizandu-i fereastra si mi-am pus cana de cafea pe biroul lui, dupa care m-am aruncat in patul sau holbandu-ma la tavan inchizandu-mi pentru o secunda ochii. Sprijinindu-ma pe coate, m-am uitat la noptierea lui Kevin vazand ca rama unei fotografii era pusa cu fata in jos. Am ridicat-o stiind deja ce poza avea sa fie acolo si cu cine.
Uitandu-ma la ea ca si cum ar fi fost pentru prima data, nu mi-am dat seama ca o lacrima si-a facut drum jos pe obrazul meu pana ce a ajuns pe tricou, dizolvandu-se. Stiu Kev, si mie imi lipseste.
M-am ridicat din pat luandu-mi si cafeaua cu mine, dupa care am decis sa-i fac o scurta vizita lui River, cu gandul ca vreau sa-i vad camera.
Mergand cu pasi usori pe holul lung de la etaj, ma oprresc cand vad o usa intredeschisa si pe River care se uita afara pe geam. Nu stiu de ce m-am blocat, dar nu am mai intrat inuntru, holbandu-ma doar de la tocul usii la camera. Era la fel de mare ca a lui Kevin si Toby camera, poate putin mai mare si avea balcon ca la mine, cred ca sunt alaturate. Daca e asa, atunci avem aceasi vedere, adica la gradina din spatele casei. Avea 2 cutii asezate in spatele lui pe jos si ma gandeam daca doar acele 2 cutii erau toate lucrurile pe care le are.
Imi aduc aminte de primele zile a fiecarui frate in parte. Reactiile lor fiind pana si acum intiparita in minte pentru ca eram mereu acasa ca sa i le vad.
Kevin era un mucos de 7 ani care nu vroia sa-i de-a drumul personalului cu care a venit cand a fost adus. Ne certam din orice. De la atentia parintilor nostri pana la numarul inegal de cadouri primite de Craciun.
Toby era asa speriat incat a dat vina pe soparla pe care o avea in mana ca s-a scapat pe el. Avea 8 ani parca.
Matt si Rover au fost adoptati cand aveau 3 ani amandoi si erau asa tacuti si uimiti de noua casa in care aveau sa locuiasca.
In final, pe Shay il avem de cand era un bebelus in scutec, eu fiind cea care avea mai mereu grija de el, in primul lui an fiind mai mereu pe acasa. Nu vroiam sa lipsesc de la niciun moment inetresant pe care il facea. Numele meu era primul cuvant scos din gura lui, pe moment facandu-ma sa plang, iar pe Kevin sa-si dea ochii peste cap, fiind doar gelos ca pe al meu l-a spus primul.
Dar la River, la el nu am fost acasa ca sa-i vad reactia. Nu am fost prezenta ca sa-i tin minte privirea de fericire si entuziams ca a fost adoptat. Chemati-ma siropoasa, dar daca as fi avut sansa, as fi stat acasa in loc sa merg la petrecerea aia unde nici nu mai tin minte ce am facut. Ca la fiecare alta petrecere pe care o atentez.
Vazand ca River avea de gand sa se intoarca, am plecat spre dormitorul meu.
Inca un frate cu care trebuie sa ma acomodesc.
Dar maine e luni si incepe o noua saptamana. O noua zi, o noua aventura.
___________
CITEȘTI
Another step brother || F.L.
Teen Fiction"Încă unul?" A fost întrebarea pusă de prea multe ori de catre Rachel. Rachel Collins. O adolescenta rebela de 18 ani, pusă pe șotii, care-si trăiește viata intr-un stil nebun si riscant. Având o viata perfecta pentru ca e iubita celui mai popular...