Tabara

17 5 0
                                    

Sara pov .

Am dormit 1 ora . La 8 mama m-a sculat si mi-a adus micul dejun la pat . Mi-am mancat micul dejun si am facut bagajul .
La ora 8.45 ma pregateam pentru calatorie . Eram imbracata cu blugi albi rupti scurti si un tricou pe care scria The best summer ever . Am primit un mesaj .

Ne vedem in tabara . Abia astept .

Cu multa ura , Justin .

Fuck . Vine si el . Ce naiba ? Il urasc . Intre timp vine autobuzul.

- Pa mama . Pa tata. spune Andrei .

-Bye mom . Bye tat. zic eu .

In autobuz erau toti prietenii mei . Am stat cu Em si Kris . Iar baietii si Mike in spatele nostru .
Am plecat la ora 9 si am ajuns la 13 . Cum ma-m dat jos di autobuz mi-am facut un selfie . Instructorul vine la noi .

-Telefoanele la mine . Acum .

- Ce ! Nu !! spunem toti simultan inafara de Jeasmine care abia a coborat din limuzina personala .

Si ce ? Si parintii mei sunt bogati.Dar din limuzina se da jos si Justin . O ia de mana pe Jeasmine si o saruta pe obraz . Say What ?????

- Ce se intampla . ii spun lui Em.

-Cred ca sunt impreuna .

- Nu are cum . Nici nu se cunosc.

- Poate parintiii lor sunt prieteni . In plus se cam potrivesc . a zis si Kris si Em .

Cand le-am auzit m-am simtit rau . Doar nu crezi ? Ba da . Iti place de Justin . Nu are cum . Ba da. Gandeste logic . Va faceti ambi farse de la 3 ani . Din prima zi de gradinita . Mai taci . Nu-i adevarat .
Pe rucsac scria numarul camerei . Pe al neu scria 47 . Cand am intrat in ea stateam cu Em , Kris , Jake , Alex , Eu si .... Justin!!!!
Ce bine e de Vlad . Eu sta cu Hanah . Cu iubita lui . IN FINE . STI CA IMI PLACE DE JUSTIN DAR NU pot . Stai . Ce am zis . Ca iti place de.Justin tuto. Nu e posibil . Daca el nu simte la fel ?
Dar ma trezeste clopotel pentru pranz . Ma luat de mana ...

# Hei . Va multumesc pentru voturi . O sa postez mai rar , pentru ca mai am alte 2 carti .
La media este Isabel . Pupici . ♡♥♡♥. LY .

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Aug 01, 2015 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

The best summer everDove le storie prendono vita. Scoprilo ora