Zaman-i Mafyalar

73 3 0
                                    

Giriş..

600 yıl önce..

Akdenizin ortasında
İtalya'nın ucunda
Bir kara parçasında
Başladı herşey Sicilya'nın bir kasabasında

Bir grup genç, yerli polislerin köylülere ve çiftçilere yaptığı eziyete baş kaldırdı, silahlandılar. Bu vatansever insanlar halklarının koruman pahasına canlarından, mallarından ve hayallerinden vaz geçtiler..

Sicilya'nın her bir köşesinde mafyaya duyulan saygı öylesine artmıştı ki yerli polisler artık birşey yapamaz olmuş Sicilya'yı mafya yönetir olmuştu.

Zaman geçti, yıllar, asırlar...
Mafya artık o kara parçasından taşmış tüm dünyaya bir virüs gibi yayılmıştır. İtalyan mafyasının en büyük gücü adetleridir. Bu geçirdikleri 600 yıl boyunca örf ve adetlerine bağlı olmaları onları mafya dünyasının en asil topluluğu yapmıştır. Tabi güçleri için bu geçerli değildi. İtalyan mafyası, geçirdikleri 6 asır boyunca İtalya'yı bir kale olarak kullanıp A.B.D'yi ele geçirmişlerdir. Her üç mafya elemanından ikisinin İtalyan olması bunun bir kanıtıdır. Bu süre zarfı içerisinde Frankie Yale, Al Capone, Vito Genoseve ve nice adı anılmayan baba yiğitler gelip geçti. Son olarak mafyanın modernleşmesinde önemli bir pay oynayan "Lucky" lakaplı Charles Luciano'dur..

Charles "Lucky" Luciano..

Şanslı Luc ikinci dünya savaşında hapisten kaçar, yasak içki kanununun son dönemlerinden Al Capone kadar olmasada kendisine ve mafya ailesine yetecek kadar kazanmıştı. Yeterli gücü ve iktidarı elinde bulduktan sonra tek bir emirle tek bir gecede mafya dünyasını en büyük en radikal en çarpıcı olayı yaşanmış ve artık Amerika'ya Luciano hükmediyor olmuştu. O gece verdiği emir doğrultusunda Amerika'da ki tüm mafya babalarını öldürmüştür. Uyuşturucu ticaretine yeni bir oluşum getirmiş ve 1962 yılında kalp krizi geçirerek ölmüştür..

Bu yaşananlar günümüzde ki mafya hayatını etkileyen en önemli ayrıntılarıdır. 20. yy. sonları 21. yy başları. Mafyanın o gerçek, o örf ve adetlerine bağlı, o tüm dünyaca saygı duyulup korkulan, o ki dünya hükümetlerin kara tarafı, o ki kendi dünyası ile sizlerin dünyasını birleştiren, o ki kasabadaki genç çocukların başlattığı o muhteşem oluşum. Mafya! Artık o eski itibarını kaybetmiş menfaatini düşünenlerin toplandığı, katilleri, canilerin bulunduğu bir grup olmuş ve adına hala "mafya" diyenlerin kurbanı olmuştur...

Bölüm I

Günümüz tarih 13 Ocak 2015..
Yer Batı Amerika, Los Angeles..

Masanın arkasında ki parlak saçlı, yüzü traşlı, giyimi şık, duruşu dik kara adam karşısında boynu bükük duran adama bakarak "o orospu çocuğu benim kadınlarımı hala göndermedi iki adam yolla yakıp yıksın, SİKİN ANASINI!" diye öfkeyle bağırıyorken dışarıdaki adamları babanın gazabından korktuklarını bir kez daha anladılar. Ayakta ki adam onaylarcasına başını hareket ettirip odadan dışarı çıktı. Kapı kapanmadan içeri koşarak top sakallı bir genç giriverdi baba dahil herkes şaşkınlıkla genç çocuğa bakıyorken baba sessizliği bozdu "ne var", "abi McKellen seni istiyor" dedi ve telefonu babaya uzattı. Baba odada ki genç dahil herkesi bi kafa hareketiyle dışarı çıkardı. "Evet" dedi ve dinlemeye başladı telefonun diğer ucunda ki adam konuşuyordu baba deminden daha sinirli ve öfkeli bir ses tonuyla "tamam ama geç kaldın" diyip telefonu adamın suratına kapadı.

3 saat sonra tüm Amerika medyasında son dakika haberi girdi "iş adamı George Will yolda seyir halindeyken öldürüldü. Evi iş yerleri yağmalanıp yakıldı". Bu korkunç haberden sonra babanın telefonu hiç susmadan aranıyordu arayan McKellen'dı babaya bu yaptıklarından dolayı hesap soruyordu. Baba rahat bir tavırla "bırak Mc amcada işimi yapayım" diye yakanırken telefonun diğer ucunda ki adam telefonu kapattı.

Baba akşam en çok ciro yapan mekanı Club Park'ta eğlenip günün yorgunluğunu atarken en sevdiği fahişesini yanında bir adamla oynaşırken gördü sağ kolu, ölüm silahi, tüm kirli islerini yaptırdığı adamı Bob'a bakarak "taşaklarını kesip ağzına ver kızıda buraya yolla" dedi. Cüsseli kas yığını dağ gibi heybetli bir yılan kadar hareketli Bob adamla kadının yanına doğru hareket etti.
Bob kadının kulağına birşeyler fısıldadı ve kadın babanın yanına gitti. Adam şaşkınlıkla Bob'a bakıp "ne oluyor sende kimsin parasıyla değil mi?" diye adama çıkışırken Bob adamı kolundan tutup kulübün en altına kendi işlerini yaptıkları odaya kadar sürükledi adam yol boyu birşey yapamadı kurban olmaya giden bir koyun gibi yürüyordu Bob'un yanında az önce bu dağ gibi adama çıkıştığı için pişmanlık duyuyordu..

Baba yüzü gülümsüyor ama ağzından öfkeli cümleler fışkırtarak kadının kulağına birşeyler söylüyordu. Birden yanında duran adamı farketti, ayaktaki adam ona bakıp "ne bakıyorsun beni davet etmiyecek misin?" dedi ukala bir şekilde baba kadına baktı kafasını kullanarak kadına git işareti yaptı. Kadın kalkıp giderken, ayakta ki adam kadının o özenle çizilmiş kalçasına öyle bir şaplak attı ki aşağıda adamın taşaklarını kesen Bob bile o sesi duydu. Kadının kalktığı yere adam oturdu. Baba adama bakıp " bir daha kadınıma el sürersen elini kese köpeklere veririm" dedi tehtitkarca, adam "ama o orospu onun işi bu ve biliyormusun dostum kendine becerecek çok iyi bir parça bulmuşsun" dedi gülerek. Baba masada arkasına yaslanıp viskisinden bir yudum alıp masanın üstünde duran puraya yöneldi adama baktı "evet Mc ne istiyorsun" dedi ve purosunu yakmaya başladı. Evet o adam McKellen'dı sabahtan beri babaya hesap soran adam " Interpol ajanı Fred McKellen. McKellen ceketinin iç cebinde el yapımı sarma bir sigara çıkarıp yaktı babaya baktı " biliyormusun Bill senin verdiğin bilgilerin yarısı işimi görmüyor ve George'u boşuna öldürdün kadınları yolda ben alıp ülkelerine geri yolladım ve bir daha benim arkamdan iş yaparsan ve beni tehtit edersen senide diğerleri gibi içeri atarım ve orada ölene kadar çürürsün. ANLADIN MI BENİ!" dedi. Baba McKellen'nın kulağına eğilip "Mc benim mekanımda bana posta koyuyorsun seni yaşatmam cesedini ailen bile göremez küçük kızın kötü yollara düşer" dedi biraz tehtitkar biraz alaycı bir ses tonuyla McKellen sigarasından derin bir nefes çekip "Bill pişman olacaksın" dedi ve hızlı adımlarla kulüpten dışarı çıktı...

Sabah olmak üzereydi baba evinde uyuyordu. İlk ışıklar Los Angeles'ı aydınlatma başlarken babanın evine polis ordusu girdi ve babayı tutukladılar herkes gafil avlanmıştı baba öfkeden kudurmuş karakolda adamlarına küfürler edip duruyordu. Toy genç bir polis babaya kapıyı gösterip "sizi başka yere götüreceğim" dedi.
O başka oda da ortada bir masa karşılıklı konulmuş iki sandalye vardı genç polis babaya yerini gösterip oturmasını bekledi ve ellerinde ki kelepçeyi masanın üstüne özenle yapılmış yere bağladı ve dışarı çıktı. 15 dakika kadar sonra odanın kapısı aralandı içeri girer McKellen'dı.

Babanın karşısındaki masaya oturup ceketinin cebinden bir sigara çıkarıp yaktı ve babanın suratına dumanı yolladı "Anlatsana Mc ne film dönüyor ne bok işim var benim burada" dedi McKellen sanki Bill hiç konuşmamış gibi sigarasını içiyor ve bundan keyif alıyordu. Bir, iki, üç, dört McKellen sigarasından duman çekerken Bill daha da sinirlenip "ANLATSANA OROSPU ÇOCUĞU ANLAT ANLAAAT, KONUŞSANA BE ADAM!" diye McKellen'a bağırıyordu. McKellen sigarasını bitirdi Bill'e baktı derin bir iç çekip "ah Bill, şu dik başın ve o kendinden emin tehtitlerin seni burada getirdi. Tutuklusun suçlarını biliyorsun bu yüzden saymayacağım ama sana güzel bi haberim daha var tanıklık yaptığını ve hatta adalete yardımcı olduğun için cezanda indirim yapmaları için konuşacağım" dedi. Bill öfkeyle McKellen'nın sert suratına bakıyor ve ağızından bir tek kelime çıkmıyordu McKellen ayağa kalktı Bill'in kulağına doğru eğilip "şimdi gidip orospunu becericem" dedi Bill'in gözleri büyüdü küfürler ediyor ağızından tükürükler saçıyordu karakolum en ücra köşesinde Bill'in sesi yankılanıyordu, McKellen kahkaha atarak dışarı çıkarken son birkez Bill'e bakıp "beni kızımla tehtit etmeyecektin istersen en büyük mafya babası ol sizin devriniz eskidendi artık bizler sizi besliyor büyütüyor sokaklara salıyoruz" dedi ve karakoldan çıktı. Evine, eşine ve kızına gidip, ailecek sinemaya gittiler...

İtalyan asıllı Amerikalı ünlü iş adamı ve mafya babası Bill Crank işlediği suçlardan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasından Ajan McKellen'ın verdiği rapor doğrultusunda tanıklık yaptığı için ve 99 yıl 11 ay 29 gün ağırlaştırılmış hapis cezasına çarptırılmıştır. Bill son bi gayret o şan ve ününü korumak için hakime mahkeme sırasında tanık koruma ile adının gizli kalmasını ve ev hapsini istemiştir. Hakim kabul görmüştü ve Bill ev hapsine mahkum edilmiş Los Angeles da sakin bir eve polis güvenliği ile transfer edilmiştir..

Modern MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin